خانه / ختم و تعویذ / ختم های بسیار مجرب و سریع الاجابه دعای آیت الکرسی برای رفع مشکلات و برآورده شدن حاجات

ختم های بسیار مجرب و سریع الاجابه دعای آیت الکرسی برای رفع مشکلات و برآورده شدن حاجات

سایت هاروس یکی از کاملترین و قویترین سایتهای ذکر و دعا و ختم های مجرب قرآنی می باشد دعایی که اکنون در سایت haroos.com قرار دادیم ختم های بسیار مجرب و سریع الاجابه دعای آیت الکرسی برای رفع مشکلات و برآورده شدن حاجات می باشد . امیدوارم این دعا مشکل گشای مشکلات شما عزیزان واقع شود . آرزوی موفقیت و سعادت برای شما عزیزان و بزرگواران . التماس دعای خیر

ختم های بسیار مجرب و سریع الاجابه دعای آیت الکرسی برای رفع مشکلات و برآورده شدن حاجات
ختم های بسیار مجرب و سریع الاجابه دعای آیت الکرسی برای رفع مشکلات و برآورده شدن حاجات

ختم های بسیار مجرب و سریع الاجابه دعای آیت الکرسی برای رفع مشکلات و برآورده شدن حاجات,معرفی چند ختم قوی و تضمینی آیه الکرسی برای حاجت گرفتن سریع,نحوه ختم قوی و تضمینی سوره آیه الکرسی مخصوص رفع فوری مشکلات و گرفتاری ها,ختم سریع الاجابه دعای آیه الکرسی جهت پیروزی و غلبه بر دشمنان,ختومات مجرب و تضمینی آیت الکرسی برای گشایش رزق و رزوی

ختم های بسیار مجرب و سریع الاجابه دعای آیت الکرسی برای رفع مشکلات و برآورده شدن حاجات

حاجت
اگر برای كسی كار مهمی پیش آمده باشد و بخواهد كه زود انجام شود و به صحرایی رود كه در آنجا كسی نباشد و خطی دور خود بكشد و رو به قبله با تواضع بنشیند و 70 بار آیه الكرسی را بخواند . بدون شك در آن روز حاجات او بر آورده شود . این كار تجربه شده است و شكی در آن نیست.
رسول اكرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند: هرگاه برای حاجتت از خانه ی خود بیرون آمدی آیه الكرسی را بخوان كه حاجتت به خواست خدا برآورده گردد.
امام علی (علیه السلام) فرمودند: هرگاه یكی از شما اراده حاجتی كند پس صبح روز پنج شنبه در طلب آن بیرون رود و در وقت بیرون رفتن آخر سوره آْ عمران ( آیه 190تا آخر) و آیه الكرسی و سوره قدر و حمد را بخواند ، زیرا كه در خواندن این ها حوائج دنیا و آخرت برآورده می شود.
در روایت آمده است هر كس آیت الكرسی را در وقت غروب بخواند حاجتش برآورده گردد.
آیت الكرسی برای حفظ چشم
بعد از هر نماز دستان را روی چشم بگذارید و بعد از خواندن آیت الكرسی بگویید:”اللهم احفظ حدقتی بحق حدقتی علی بن ابیطالب(ع)”
نزول آیت الکرسی
رسول اكرم (ص) فرمود: چون خدای متعال خواست سوره ی حمد و آیه های شهدالله (18 و 19 آل عمران) و قل اللهم (26 – 27 آل عمران) و سوره توحید و آیه الكرسی را به زمین نازل كند همگی به عرش الهی چنگ زدند در حالی كه بین آن ها و خداوند حجابی نبود.
سپس فرمودند : پروردگارا ما را به خانه پر گناه و به سوی كسانی كه عصیان و گناه می كنند می فرستی ؛ در حالی كه ما پاك و مطهر هستیم.
سپس خدای متعال فرمود :” به عزت و جلال خودم سوگند ، هیچ كس شما را بعد از نماز نخواند مگر این كه او را در مرتبه بالای قدس جای دهم كه از نعمت های آن استفاده كنند و در هر روز 70 بار به او با نظر رحكت خود بنگرم و در هر روز 70 حاجت او را برآورم هرچند كه بسیار گناه كرده باشد كه كمترین آن دعاها و حاجت ها و آمرزش گناهان باشد.
او را از هر دشمنی پناه می دهم و برای پیروزی بر هر دشمنی یاریش می دهم و مانعی به جز مرگ برای بهشت رفتن او نباشد.( یعنی بعد از مرگ بلافاصله به بهشت می رود)
آیت الکرسی
رسول اکرم (صلی الله علیه و آله وسلم ) فرمودند خطاب به حضرت علی (علیه السلام ) فرمودند: “یا علی ! این آیه را به فرزندان و همسایگان و همگان بیاموز چرا که این آیه از تمام آیات نازل شده با عظمت تر است.
مردی به رسول خدا (صلی الله علیه و آله وسلم) عرض کرد: ای رسول خدا به من چیزی بیاموز که خداوند به وسیله آن به من نفع و بهره ای دهد. حضرت فرمود: ” آیت الکرسی را بخوان زیرا تو و خانه ات و خانه های پیرامون تو را نیز محافظت می کند. هر کس یک بار آیت الکرسی را بخواند خداوند فرشته ای می فرستد که او را حفظ می کند واگر پنج بار بخواند خداوند می فرماید:”او را رها کنید من خودم او را حفظ می کنم”. سپس خداوند او را از تمام موارد ضرر و خطر حفظ می کند.
حضرت علی (علیه السلام ) می فرمایند:”هر کسی پیش از طلوع آفتاب یازده بار هر کدام از سوره های توحید و قدر و آیت الکرسی را بخواند خدا مال او را از خطرات حفظ می کند.
در جایی آمده است: هر کسی آیت الکرسی را بنویسد و در مزرعه دفن کند از آفت و دزد حفظ می شود و برکت زیادی خواهد داشت زیرا آیت الکرسی پنجاه کلمه است و در هر کلمه پنجاه برکت وجود دارد.
هر کس آیت الکرسی را در صبح و شام بخواند ، خداوند او ومال او را از دزد و آتش حفظ می کند و همچنین او را از مار و عقرب گزیدگی و نیز از شر جن و انس و آزار تمام موذیها حفظ می کند.
بعد از وضو
هر کس پس از اتمام آیت الکرسی را بعد از وضو بخواند خداوند ثواب چهل سال عبادت به او عطا می کند و چهل درجه به درجاتش می افزاید و چهل حورالعین را به او تزویج می نماید.
در هر حالت آیت الکرسی بخوانید.
در روایات آمده است که انسان می تواند آیت الکرسی را در دستشویی هم بخواند. عمر بن یزید می گوید: از حضرت امام صادق (علیه السلام ) درباره تسبیح خداوند و قرائت قرآن در دستشوئی سوال کردم. حضرت فرمودند:”جایز نیست در دستشوئی بیشتر از آیت الکرسی و حمد خداوند و آیه “الحمد لله رب العالمین ” خوانده شود”
آیة الكرسی قبل از خواب
حضرت علی (علیه السلام ) فرمودند: بر مسلمانان لازم است که شب را به پایان نبرد مگر آنکه آیت الکرسی را بخواند و اگر می دانستید که آیت الکرسی چیست و در آن چه مطالبی است هرگز آنرا رها نمی کردید.
امام هادی (علیه السلام ) فرمودند: ما اهل بیت هنگام خواب اینها را رعایت می کنیم 1- وضو داشتن 2- صورت را بر کف دست راست نهادن 3- تسبیحات حضرت زهرا 4- صورت را رو به قبله کردن 5- سوره حمد 6- آیت الکرسی 7- آیه های 17 و 18 آل عمران
آیه الکرسی و استجابت دعوات و آمرزش گناهان
حضرت امام صادق علیه السلام فرمود چون خداوند این آیات را اراده نمودند تا بر زمین آیند ایشان بعرش چسبیدند و گفتند پروردگارا ما را بکجا فرود می آوری بسوی خطاکاران و گنهکاران پس خدای عزوجل به آنها وحی نمود فرود آئید بعزت و جلالم سوگند شما را کسی از آل محمد(صل الله علیه و آله و سلم) و شیعیان آنها در پس هر نماز فریضه نمی خواند مگر باو بچشم نهانم در هر روز 70 بار بنگرم برای او در هر نظر کردنم 70 حاجت او را استجابت نمایم و او را با گناهانش بپذیرم و آنها ام الکتابند،فاتحه الکتاب ؛ شهد الله (آیات 18 و 19 ال عمران)؛ آیه الکرسی ؛ قل اللهم(آیات 26 و 27 آل عمران)
در روایتی آمده است که حضرت نبی الله صل الله علیه و آله و سلم بر مولی علی علیه السلام فرمودند : یا علی بر تو باد بتلاوت آیه الکرسی در پس هر نماز نوشته شده چون که کسی بر ان محافظت و مداومت نمی کند مگر پیغمبر یا صدیق یا شهید
شمه ای از خواص آیت الکرسی
1 از حضرت رحمه للعالمین صل الله علیه و اله و سلم روایت شده است که ایشان فرمودند : آیه الکرسی را در هیچ سرایی نخوانند مگر اینکه شیطان 3 روز گرد آن سرا نگردد یا سی روز هیچ جادوئی چهل شبانه روز در آنجا راه نیابد.
یا علی این آیه را بیاموز و بفرزندان و همسایگانت بیاموز که هیچ آیه ای از این آیه عظیمتر بر من نازل نگردیده است .
مولی علی علیه السلام می فرماید حضرت رسول صل الله علیه و آله و سلم را دیدم بر این چوب های منبر می فرمود هر کس آیه الکرسی را دی پس هر نماز فریضه بخواند او را چیزی جز مرگ فاصله نباشد و جز صدیق و عابد بر آن موظبت نکند 5487 و هر که آنرا وقت خواب بخواند خدای تعالی او را و خانه او را و چندین خانه همسایگاتن اور را در حجاب امنیت خویش قرار دهد و آنان در امان باشند.
ختم آیة الکرسی بطریقه ده وقف
از کتاب آیت الکرسی طلسم عظیم القدر حاج نصر بروجردی در کتب معتبره از کتابهای علما شیعه به نظر رسیده که در این آیه شریفه ده وقف است
که هر کسی در وقت خواندن آن ده وقف را بجا بیاورد و سپس دعا کند دعای او مستجاب است
و قاعده به این نحو است. ابتدا از انگشت کوچک دست راست شروع کرده و بهر وقف یک انگشت را گره کند و به انگشت ابهام دست چپ ختم کنید
بین دو عین { یَشْفَعُ (ذکر حاجت) عِنْدَهُ } هر حاجت خیری که بخواهد از خداوند متعال طلب کند
و در میان دو میم { یَعْلَمُ (ذکر حاجت) مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ } آنچه که در مقوله دفع شر باشد طلب کند
و چون ده وقف تمام شود سه مرتبه سوره الم نشرح و سه مرتبه سوره قل هو الله احد را خوانده و سه بار صلوات بفرستید
سر به سوی آسمان کرده و ده بار سوره حمد را بخوانید به این روش که بعد از اتمام هر حمد یک انگشت گره کرده را بگشائید ابتدا از انگشت ابهام دست چپ شروع کرده و به انگشت کوچک دست راست که ابتدای گره کردن او بوده است (عکس گره کردن انگشتان باید عمل کنید ) بعد از فتح تمام انگشتان به آسمان نظر کرده و بدمید و حاجت خود را از خالق خود طلب کنید به اجابت نزدیک است ( انشالله )
در بعضی از کتابها طریقه عمل را چهل روز ذکر کرده اند و به جهت قضاء حاجات تخلف ندارد و مواضع ده وقف از این قرار است
1 – اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُو
2-الْحَیُّ الْقَیُّومُ
3 – لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ
4 – لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ
5 – مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ
6 – یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ
7 – وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء
8 – وَسِعَ كُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ
9 – وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا
10 – وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ
کتاب آیت الکرسی طلسم عظیم القدر حاج نصر بروجردی ( صفحه 156)
ختمی مجرب از کتاب آیت الکرسی طلسم عظیم القدر حاج نصر بروجردی
ختمی مجرب از کتاب آیت الکرسی طلسم عظیم القدر حاج نصر بروجردی جهت دوستداران طریق هدایت بعضی از علماء شیعه و پاره ای از بزرگان دینی فرموده اند که از جمله ختم های معتبر و مجرب ختم آیت الکرسی است به عدد لفظ کرسی 290 مرتبه و اکابر و بزرگان شرط کرده اند که باید از (( هو العلی العظیم )) تجاوز نشود و اگر احیانا از روی سهو تجاوز شود آیه را از سرگیرند ( ختم را از ابتدا شروع کنند)
و هم چنین گفته اند اگر کسی به عدد نام خود بخواند ابواب فتوحات بر روی او گشوده شود و سعادت به او روی می آورد و فقر و فاقه از او دور می شود
و اگر از برای تحبیب شرعی بر عدد اسم طالب و مطلوب خوانده شود اثری عجیب مشاهده می شود و در غیر از این خواص بسیار و منافع بی شمار دارد( صفحه 134)ر
به این نکته نیز توجه داشته باشید اسمی باید محاسبه گردد که توسط پدر و مادر علی الخصوص مادر صدا زده می شود نه آنچه که در شناسنامه است و یا توسط دوستان و آشنایان بکار برده می شود
چند ختم از کتاب آیت الکرسی طلسم عظیم القدر حاج نصر بروجردی
از برای توسعه رزق در امر معاش و غنی و توانگری در سحرگاه یعنی در نزدیکی صبح دو رکعت نماز بجای آورد در رکعت اول بعد از حمد 17 مرتبه سوره کافرون و در رکعت دوم بعد از حمد 17 مرتبه سوره توحید و در رکوع هر یک از این دو رکعت 17 مرتبه ذکر سبحان ربی العظیم و بحمده و در هر یک از سجدتین دو رکعت 17 مرتبه سبحان ربی الاعلی و بحمده بگوید و بعد از فراغ از نماز 17 مرتبه آیت الکرسی بخواند که مجرب است و گفته اند این عمل از گنج های مخفی پروردگار است که بدست نااهل نباید داد و خواندن سوره طه نزد طلوع فجر کمترین اثر او این است که روزی تازه به خواننده میرسد و نرمی دلها برای او حاصل می شود ( صفحه 137)چ
چند ختم از کتاب آیت الکرسی طلسم عظیم القدر حاج نصر بروجردی
جهت اطلاع دوستان چند ختم از کتاب آیت الکرسی طلسم عظیم القدر حاج نصر بروجردی را در چند قسمت قرار میدهم
1) حضرت رسول ( صلی الله علیه و آله وسلم ) فرمودند : زمانی که مومن آیت الکرسی را بخواند و ثواب آنرا به برای اهل قبرستانی قرار دهد خداوند تبارک و تعالی از هر حرف آن ملکی را قرار می دهد که تا روز قیامت برای او تسبیح کند (صفحه 105) 2)حضرت علی ( علیه السلام ) فرمودند : هر وقت یکی از شماها در هنگام نوشتن حاجتش آیت الکرسی و آخر سوره بنی اسرائیل را بخواند حاجتش بر آورده می شود
3) امام صادق ( علیه السلام ) به بعضی از یارانش فرمود : آیا شما را به اسم اعظم خداوند آگاه نگردانم ؟ گفت : بلی فرمودند : سوره حمد و توحید و آیت الکرسی و قدر را بخوان و سپس رو به قبله کن و هر چه دوست داشتی دعا کن
4) ابی خدیجه گوید : در خانه امام صادق ( علیه السلام ) آیت الکرسی را نوشته دیدم که در گوشه خانه اش بود و نیز در قبله محل عبادتش آیت الکرسی را نوشته دیدم
5) برای ادای قرض و وسعت رزق و توانگری در روز جمعه یا 5 شنبه روزه بگیرد و دو رکعت نماز بخواند و پیش از نماز صد بار صلوات بفرستد و به هر نیت که دارد شروع به نماز نماید و در هر رکعت بعد از فاتحه یازده بار آیت الکرسی و 25 بار سوره توحید و بعد از نماز 41 هزار بار بگوید ( یا وهاب ) و کوشش کند که از اول نماز تا اتمام ختم سخن نگوید و بعد از فراغ حاجت خود را بطلبد که البته مستجاب شود انشاءالله تعالی ( صفحه 107)ب
6)جهت بقای اولاد و سلامتی خود از بلیات 40 بار آیت الکرسی را تا (( العلی العظیم )) بخواند و بنویسد و بر کودک و یا خود بندد سالم ماند انشاء الله ( صفحه 164)ب
7)پیامبر اسلام ( صلی الله علیه و آله وسلم ) فرمودند : هرکسی آیت الکرسی را بعد از هر نماز بخواند خداوند خودش عهده دار گرفتن جان بنده می شود و همانند کسی است که همراه انبیاء و در رکاب آنها و در راه خدا جهاد کرده و بشهادت رسیده باشد ( صفحه 67)چ
8) امام محمد باقر ( علیه السلام ) هرکس آیت الکرسی را قرائت کند در حالیکه در سجده باشد هیچ موقع وارد جهنم نمی شود ( صفحه 73)چ
9) پیامبر اسلام ( صلی الله علیه و آله وسلم ) فرمودند : هرکس آیت الکرسی در حین خواب بخواند خداوند همسایگان و خانه های اصراف او را در امنیت خویش قرار می دهد( صفحه 74)ر
10) از امیرالمومنین ( علیه السلام ) روایت شده است هرکه را مهمی پیش آید که در آن عاجز باشد باید غسل کند به نیت آن مهم و آیت الکرسی را بخواند به طریق ده وقف و در میان (( یشفع عنده )) آن مهم را بخاطر گذراند انشاءالله تعالی آن مهم بموجب دلخواه او بر آید و هر دعایی که کند در آن وقت مستجاب شود ( صفحه 134)ر
امان نامه الهی :
امام كاظم (ع) فرمود: از بعضی پدران بزرگوارم شنیدم كه كسی داشت سوره حمد را می خواند پس حضرت فرمود: هم شكر خدا را به جای آورد و هم به پاداش رسید. بعد حضرت شنید كه سوره توحید می خواند فرمود: ایمان آورد و ایمنی به دست آورد و سپس شنید كه سوره قدر می خواند فرمود: راست گفت و آمرزیده شد و بعد شنید كه آیت الكرسی می خواند فرمود: خداوند خالق امان نامه برایش فرو فرستاد.

**************************************************

تهیه و تنظیم : سایت هاروس (مرجع کامل ذکر و دعاهای مجرب قرآنی)

بیشتر بخوانید  دعایی عظیم و سریع الاجابه برای رواشدن حاجات و حاجت روایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.