خانه / دعا / ختم و دستور قوی برای زیاد شدن روزی زندگی

ختم و دستور قوی برای زیاد شدن روزی زندگی

ختم و دستور قوی برای زیاد شدن روزی زندگی

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت هاروس گره گشای اسلامی و تجربه شده ای بر اساس دستورات منابع و کتب دینی به شما عزیزان شرح می دهیم که با عنوان ختم و دستور قوی برای زیاد شدن روزی زندگی شناخته می شود و قطعا می تواند نتیجه بخش باشد.

ختم و دستور قوی برای زیاد شدن روزی زندگی
ختم و دستور قوی برای زیاد شدن روزی زندگی

ختم و دستور قوی برای زیاد شدن روزی زندگی,دعای کسب رزق و روزی,دعا کسب رزق و روزی,دعا برای کسب رزق و روزی,دعا برای کسب رزق و روزی حلال,دعای کسب رزق روزی,دعا جهت کسب رزق و روزی,دعای رزق و روزی کسب و کار,دعای رزق و روزی برای کسب و کار,دعای رزق و روزی در کسب و کار,دعای رزق و روزی در محل کسب,دعای رزق روزی برای کسب و کار,دعای کسب رزق و روزی حلال,دعای برای کسب رزق و روزی,دعا برای رزق و روزی کسب و کار,دعا برای افزایش رزق و روزی و کسب و کار,دعای رزق کسب و کار,

ختم و دستور قوی برای زیاد شدن روزی زندگی

این ختم همانند ختم های دیگه آدابی دارد که باید توجه کامل به اداب آن داشت
۱ – دائم الوضو بودن
۲ – در این چهل روز ترک نماز نکنید
۳- ترک گناه
۴ – باید نیت کنید و یتیمی را در نظر بگیرید و از این به بعد اول هر ماه مبلغی را به حسابش واریز کنید.حال میخواهد ماهی هزار تومان باشد یا ماهی یک میلیون. هر مبلغی که در وسع شما هست در ماه به حسابش واریز کنید.
۵-بعد از نماز صیح دو رکعت نماز گشایش بخوانید و ۷ بار ایه اول سوره فتح(بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا) را بخوانید.

بیشتر بخوانید  دعای بی نیازی و کسب روزی بی حد و وصف

این ۵ مورد آداب این ختم هستند که باید رعایت کنید.در غیر اینصورت نتیجه ای برای شما حاصل نخواهد داشت.

و اما ختم:
شما به مدت چهل روز باید روزی یک بار سوره زاریات را بخوانید که دقیقا ۶۰ ایه هست
و این سوره را در هر ساعات روز که وقت دارید بخوانید.
و اگر هم میخواهیدکه, این ختم شما قوی تر نتیجه دهد, اگر وقت دارید بعد از یکی از نماز های یومیه سوره مزمل و سوره الم نشرح را یک بار بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.