خانه / بخت گشایی / دستورالعمل قوی و مجرب برای بخت گشایی پرخیر

دستورالعمل قوی و مجرب برای بخت گشایی پرخیر

دستورالعمل قوی و مجرب برای بخت گشایی پرخیر

در این پست به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و قوی به شما عزیزان می آموزیم که باعث گشایش بخت، رفع مشکلات ازدواج و همین طور حل شدن سختی ها می شود، متن کامل دستورالعمل قوی و مجرب برای بخت گشایی پرخیر را در ادامه بخوانید که به لطف خدای بخشنده زود تر حاجت می گیرید.

دستورالعمل قوی و مجرب برای بخت گشایی پرخیر
دستورالعمل قوی و مجرب برای بخت گشایی پرخیر

دستورالعمل قوی و مجرب برای بخت گشایی پرخیر,دعای ازدواج,دعای ازدواج سریع,دعای ازدواج با معشوق,دعای ازدواج سریع دختر,دعای ازدواج اهل سنت,دعاي ازدواج,دعای ازدواج برای پسران,دعای ازدواج فوری,دعاي ازدواج با معشوق,دعای ازدواج پرخیر و قوی,دعای ازدواج سریع با معشوق,دعای ازدواج سریع پسر,دعای ازدواج سریع سوره ی جن,دعای ازدواج سریع برای دختر,دعای ازدواج سریع و خوب,دعای ازدواج سریع الاجابه,دعای ازدواج سریع و آسان,دعای ازدواج سریع مجرب,

دستورالعمل قوی و مجرب برای بخت گشایی پرخیر

دستورالعمل ذیل را اجرا نماید. می بایست به طور روزانه به مدت ٩ روز نیت کرده و در طی ٩ روز دعای شریف و مجرب ذیل را هر روز ۱۴ مرتبه قرائت نماید. ان شاءالله بختش گشوده گردد و بی شک ازدواجی موفق خواهد داشت. مجرب است :

(اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِحَقِ‏ وَلِیِّکَ‏ مُحَمَّدِ بْنِ‏ عَلِیٍ‏ إِلَّا جُدْتَ‏ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَى مَنْ وَسِعَکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ رِزْقَکَ وَ أَغْنَیْتَنِی عَمَّنْ سِوَاکَ وَ جَعَلْتَ حَاجَتِی إِلَیْکَ وَ قَضَاهَا عَلَیْکَ إِنَّکَ لِمَا تَشَاءُ قَدِیرٌ ) .

 

دو دعا را نیز زیاد بخوانید در قنوت نماز، بعد از هر نماز، در سجده یا هر وقت دیگر:
الف. «اللهم اغننی بحلالک عن حرامک و بطاعتک عن معصیتک ؛ خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداریت از نافرمانیت». برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا ۱۱۴ مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.
ب. «ربِّ انّی لِما أنزلتَ الیّ مِن خیرٍ فقیرٌ؛ خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم».(قصص، ۲۴) قرآن مجید می فرماید که وقتی موسی گرسنه و تنها و بی سرپناه این دعا را خواند به لطف خدای عالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *