خانه / دعا / دعائی مجرب جهت عزیز شدن نزد همه – محفوظ ماندن

دعائی مجرب جهت عزیز شدن نزد همه – محفوظ ماندن

در این مطلب از سایت اذکار و ادعیه هاروس دعایی مجرب جهت عزیز شدن نزد همه و محفوظ ماندن از بلایا و خطرات احتمالی عنوان کرده ایم. شما میتوانید از دعاهای سایت استفاده کرده و آنها را برای دوستان و عزیزانی که دوستشان دارید ارسال نمایید.

از این دعا جهت عزیز شدن نزد خانواده همسر می توان استفاده کرد و یا برای عزیز شدن نزد همه استفاده کرد.

 

 

 

 

 

 

دعایی جهت عزیز شدن نزد همسر,دعایی جهت عزیز شدن نزد شوهر,دعایی جهت عزیز شدن نزد معشوق,دعایی جهت عزیز شدن نزد دیگران

دعایی جهت عزیز شدن نزد همه و محفوظ ماندن

باید این را با آب زعفران و گلاب در کاغذ بدون خط در روز جمعه قبل از اذان ظهر بنویسید . به شرط اینکه حداقل تا40 روز نماز قضا نداشته باشید و باید تمام مطهرات را به جا آورید و در زمان نوشتن روبه قبله باشید و وضو بگیرید . در حین نوشتن دهان شما به عسل یا ڪشمش باشد و بعداز نوشتن در زیر آن بنویسید (اللهم احفظ صاحب الدعا نام خود زاییده نام مادر خودباذن الله)  و بعد این دعا را تا 12ساعت لای قرآن قرار دهید . و بعد همیشه همراه خود کنید و در ضمن 14 قرص نان هم بیرون به مستمند بدهید و دو رکعت نماز هم برای صاحب الزمان بخوانید و 51 مرتبه صلوات هم بفرستید. 

و دعا این است :

یا غیاثی عِندَ کُربَةٍ وَ مَعاذی عِندَ کُلِّ شِدّةٍ وَ مُجیبی عِندَ کُلِّ دَعوَةٍ اَسئَلُکَ اَن تُصَلّیَ  عَلی مُحَمَّدٍ و آل مُحَمّد . وَ  اَماناً مِن عُقوُباتِ الدّنیا وَالاخِرةِ وَ اَن تَحبِسَ عَنّی اَبصارَ الظَّلَمَةِ المُریدینَ بیِ السُّوءَ وَ اآن تَصرِفَ قُلُوبَهُم عَنَ شّرِ ما یُضمِرٌونَ اِلی خَیرِ ما لا یَملِکُهُ غَیرُکَ اَللّهُمَ هذاَ الدُّعاءُ وَ مِنکَ الاِجابةُ وَ هذَا الجهدُ وَ عَلَیکَ التِّکلانُ وَ لا حَولَ وَ لا قُوَّةَ اِلّا بِاللهِ الَعِلیِّ العَظیمَ

************************************

منبع : سایت هاروس ( مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی)

بیشتر بخوانید  دعا و طلسم تسخیر یک مرد و جلب عشق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.