خانه / دعا / دعایی برای ادای دین و قرض و پرداخت بدهی مجرب

دعایی برای ادای دین و قرض و پرداخت بدهی مجرب

دعایی برای ادای دین و قرض و پرداخت بدهی مجرب

در این مطلب از هاروس قصد داریم به شما عزیزان رهگشای تجربه شده ای شرح دهیم که سبب می شود از قرض بدهی مشکلات مالی و گرفتاری های بزرگ در زمینه کسب رها شوید. متن کامل دعایی برای ادای دین و قرض و پرداخت بدهی مجرب را در ادامه بخوانید.

 

دعایی برای ادای دین و قرض و پرداخت بدهی مجرب
دعایی برای ادای دین و قرض و پرداخت بدهی مجرب

دعایی برای ادای دین و قرض و پرداخت بدهی مجرب,دعا جهت ادای بدهی,دعا برای ادای قرض و بدهی,دعا جهت ادای قرض و بدهی,دعا براي اداي قرض و بدهي,دعای پیامبر برای ادای قرض و بدهی

دعایی برای ادای دین و قرض و پرداخت بدهی مجرب

راوی اهل بیت علیه السلام، در کتاب ارزشمند دعوات دعایی از امام رضا علیه السلام نقل کرده است که بسیار ارزشمند و والا است. امام رضا علیه السلام در این روایت فرموده است: هر کس می خواهد او را در ملأ اعلی بیش از مجاهدان ثنا گویند، هر روز این دعا را بخواند و اگر حاجتی داشته باشد، برآورده می شود و اگر دشمنی داشته باشد، بر او غالب می آید و اگر قرضی داشته باشد، ادا می شود و… دعا چنین است:
سبحان الله کما ینبغی الله و الحمدلله کما ینبغی لله و لا اله الا الله کما ینبغی لله و الله أکبر کما ینبغی لله و لا حول و لا قوة الا بالله و صلی الله علی محمد النبی و علی أهل بیته و علی جمیع المرسلین و النبیین حتی یرضی الله. (242)

دعای پرداخت بدهی و قرض

در روایتی معتبر نقل است که شخصی نزد حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم آمد و از قرض و وسوسه شکایت کرد. حضرت فرمود که این دعا را پیوسته بخوان:
توکلت علی الحی الذی لا یموت و الحمدلله الذی لم یتخذ صاحبة و لا ولدا و لم یکن له شریک فی الملک و لم یکن له ولی من الذل و کبره تکبیرا.
در روایت بالا آمده است که مرد یاد شده پس مدتی دوباره نزد حضرت آمد و گفت: به برکت این دعا، خدای متعالی قرضم را ادا کرد و از وسوسه رهایی ام داد. (241) این دعا، بسیار ارزشمند و رفیع است و کاربردهایی فراوان دارد و پیش از این نیز برای دیگر کاربردها ذکرش کردیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *