خانه / دعا / دعایی مجرب برای بازگشت معشوقه و افزایش مهر و محبت

دعایی مجرب برای بازگشت معشوقه و افزایش مهر و محبت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای بازگشت معشوقه و افزایش مهر و محبت پرداخته ایم. برای برگشت معشوقه و افزایش عشق و علاقه و محبت دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای بازگشت معشوقه و افزایش مهر و محبت,دعایی برای برگشت فوری عشق رفته,دعایی برای برگشت عشق قهر کرده,دعایی برای برگشت عشق از راه دور,بهترین دعای مجرب برای برگشت عشق,دعای سریع الاجابه برگشت عشق,دعایی که عشقتون رو برمیگردونه

دعایی مجرب برای بازگشت معشوقه و افزایش مهر و محبت

دعایی برای برگشتن معشوق

آمده که هر که آیة الکرسی را هفت روز نزد طلوع صبح قبل از آن که به کسی حرف بزند رو به قبله یازده مرتبه بخواند و در مابین عینین ( یشفع عنده ) محبت کسی را قصد نماید البته آن شخص دوست او گردد.

دعا برگرداندن معشوق

هر کس خواهد کسی را عاشق خود کند این آیه که به آیه مَوَدَّت مشهور است و به شیرینی و میوه یا چیزیکه مطلوب او باشد چهارده مرتبه در شب بخواند بدمد و به خوردش دهد بی شک بر او عاشق شود

آیه این است:

((یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه))

دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق

گر کسی عاشق شده و نمی تواند به وصالش برسد روز پنج شنبه بعد از نماز « صبح وعشاء» ابتداء صلوات بفرستد

سپس ۱۰۱ مرتبه اسم اعظم «الحلیم» را تکرار کند. بعد از آن یک صلوات بفرستد .

سپس چشمان خویش را بسته و در خیال خود معشوق را تصور کند و ظاهر نماید و به سینه ی او بدمد ، بی شک معشوق او به او رجوع خواهد کرد.مجرب است.

دعای فلفل سیاه برای محبت معشوق

دعای فلفل سیاه برای بازگشت معشوق بیسار مجرب است.

برای بدست اوردن محبت شخص مقابل،۲۷ دانه فلفل سیاه تهیه نموده و (آیه ی ۱۷/ سوره ی انفال) را هر روز بر یکی از فلفل ها خوانده و در اتش اندازد تا 2 روز کامل گردد . اگر هزار فرسنگ راه نیز فاصله باشد پیش تو خواهد آمد. مجرب است:

«و ما رمیت اذ رمیت …(تا) الله رمی»

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *