خانه / دعا / دعایی مجرب برای رسیدن به معشوق و جلب محبت معشوق

دعایی مجرب برای رسیدن به معشوق و جلب محبت معشوق

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای رسیدن به معشوق و جلب محبت معشوق پرداخته ایم. برای جلب مهر و محبت معشوق و رسیدن به معشوق دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای رسیدن به معشوق و جلب محبت معشوق,چه دعایی به عشقتون رسیدین,بهترین دعا برای رسیدن به عشقرای رسیدن به عشق,دعایی قوی و مجرب رسیدن به عشق,دعای رسیدن به عشقتون,طلسم رسیدن به عشقتون,دعای مجرب برای رسیدن به عشق

دعایی مجرب برای رسیدن به معشوق و جلب محبت معشوق

دعای رسیدن به معشوق فوری و قوی

دعای رسیدن به معشوق فوری و قوی برای زمانی است که فردی به شدت عاشق است و می خواهد خیلی سریع با جلب محبت معشوق به ازدواج با او برسد. برای رسیدن به معشوق خود و برآورده شدن حاجت و مراد دلتان، برای اینکه دعا فوری اثر کند دعایی که در زیر آمده است را باید 333 مرتبه بخوانید.

« وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا »

دعای رسیدن به معشوق

و برای اینکه این دعا خیلی قوی و موثر باشد، دعای زیر را هم باید در هنگام اذان ظهر 7 روز و هر روز 25 بار تلاوت کنید تا به شما کمک کند فوری و قوی به معشوق خود برسید.

« وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَةَ الْحَیَاةِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى ».

دعای دیدار فوری معشوق

دعای دیدار فوری معشوق در انواع مختلف وجود دارد. اما در همه ی این دعاها و دعاهای رسیدن به معشوق فوری و قوی باید نماز خود را به درستی و همیشه انجام دهید. دعای دیدار فوری معشوق را افرادی می توانند استفاده کنند که از محبوب و معشوقشان دور هستند. یا معشوق در مسافرت است و یا مدت زیادی است که از معشق دور بوده اند.

دعای دیدار فوری معشوق در کمتر از 9 روز اجابت می شود.

111 مرتبه صلوات فرستاده و بعد بر کاسه آبی بدمید و آن آب را در حالی که نام معشوق خود را به زبان می آورید درب خانه بریزید. همان جایی که آب را رها می کنید معشوق خود را ملاقات می کنید. خواندن صلوات در دعا برای ملاقات معشوق باید قبل از نماز صبح صورت بگیرد.

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *