خانه / دعای سریع الاجابه برای آشتی / دعای آشتی همسر-دعای تضمینی و سریع الاجابه آشتی زن و شوهر

دعای آشتی همسر-دعای تضمینی و سریع الاجابه آشتی زن و شوهر

دعای آشتی همسر-دعای تضمینی و سریع الاجابه آشتی زن و شوهر

اختلافات خانوادگی ممکن است گاه بسیار سر بگیرند و زندگی یک خانواده را دچار تشویش و سختی کنند. در چنین شرایطی شما باید بدانید که زندگیتان می تواند متزلزل شود و خدایی نکرده سختی هایی شما را متوجه شود.

دعا ها می توانند بهترین یار و یاور برای خانواده های مسلمان برای نتیجه گیری باشند.

بنابراین اگر در زندگی دچار سختی شده اید باید بدانید که دعای سریع الاجابه ای که امروز در اختیارتان قرار می دهیم می تواند بنیان خانواده را محکم تر کرده و بین زن و شوهر ها آشتی برقرار کند.

دعای مجرب و تضمینی آشتی بین زن و شوهر

این آیه باید سه روز تکرار شده و چهارده مرتبه آیه شریفه را بر ظرف آبی با خلوص نیت و روح پاک تلاوت نماید. پس از آن کمی از آب را نوشیده و در چهار گوشه ی خانه بریزید.

إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ (۵۴) ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً ۚ إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ (۵۵) وَلَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ (۵۶)
بیشتر بخوانید  دعای آشتی کردن و رفع کدورت خانواده یا زوجین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.