خانه / دعا / دعای امام سجاد علیه السلام برای برکت سفره پرخیر

دعای امام سجاد علیه السلام برای برکت سفره پرخیر

دعای امام سجاد علیه السلام برای برکت سفره پرخیر

در یکی دیگر از پست های سایت هاروس به شما عزیزان رهگشای تجربه شده و عظیمی شرح می دهیم که باعث می شود در زندگی به برکت و خیر عظیمی دست یافته، از مشکلات و گرفتاری های تلخ اقتصادی نیز زود تر رها شوید، متن کامل دعای امام سجاد علیه السلام برای برکت سفره پرخیر را مثل همیشه در ادامه بخوانید.

دعای امام سجاد علیه السلام برای برکت سفره پرخیر
دعای امام سجاد علیه السلام برای برکت سفره پرخیر

دعای امام سجاد علیه السلام برای برکت سفره پرخیر,دعای برکت رزق,دعای برکت مال,دعای برکت زمان,دعای برکت مغازه,دعای برکت رزق و روزی,دعای برکت کیسه,دعای برکت کیف پول,دعای برکت خانه,دعای برکت کسب و کار,دعاي بركت پول,دعای برکت کشاورزی,دعای برکت وقت,دعای برکت سفره,دعای برکت باغ,دعای برکت غذا,دعای برکت در خانه,دعای برکت در وقت,دعای برکت در زندگی,دعای برکت گندم,دعای برکت برنج,دعای تجربه شده برای زیاد شدن رزق و روزی,دعای زیاد شدن روزی پرخیر و عظیم,

دعای امام سجاد علیه السلام برای برکت سفره پرخیر

هنگامی که سفره را در برابر امام سجاد(علیه السلام) می‌نهادند می‌گفت:

«اللَّهُمَّ هَذَا مِنْ مَنِّکَ وَ فَضْلِکَ وَ عَطَایَاکَ فَبَارِکْ لَنَا فِیهِ وَ سَوِّغْنَاهُ وَ ارْزُقْنَا خَلَفاً إِذَا أَکَلْنَاهُ وَ رُبَّ مُحْتَاجٍ إِلَیْهِ رَزَقْتَ وَ أَحْسَنْت‏ اللَّهُمَّ اجْعَلْنَا لَکَ مِنَ الشَّاکِرِینَ» بار خدایا این از منت و فضل و بخشش توست! آن ‌را برای ما پربرکت و گوارا کن و عوضش را به ما ده و چه بسا نیازمندانی که به آنان روزی دادی و احسان کردی. بار خدایا! ما را از شکرگزاران قرار ده! و هنگامی که سفره را برمی‌داشتند می‌فرمود: «الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی حَمَلَنَا فِی الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ وَ رَزَقَنَا مِنَ الطَّیِّبَاتِ وَ فَضَّلَنَا عَلَى کَثِیرٍ مِنْ خَلْقِهِ (أَوْ مِمَّنْ خَلَقَ) تَفْضِیلًا»

بیشتر بخوانید  دعای رشد کسب و کار و تجارت و فروش مغازه سریع التاثیر

سپاس خدایی را سزاست که ما را در بیابان و دریا گردش داد و از پاکیزه‏‌ها به ما روزى داد و بر بسیارى از آفریدگانش(یا آنچه آفریده) برترى داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.