خانه / دعای فروش ملک و زمین / دعای باز شدن بخت و اقبال – گشایش بخت

دعای باز شدن بخت و اقبال – گشایش بخت

دعای باز شدن بخت و اقبال – گشایش بخت

امروز و در این پست از مطالب و عناوین سایت هاروس قصد داریم به شما عزیزان و همراهان همیشگی این رسانه دعا های مرجعی در رابطه با باز کردن بخت بیاموزیم که ان شاء الله حاجت می گیرید.

دعای باز شدن بخت و اقبال - گشایش بخت
دعای باز شدن بخت و اقبال – گشایش بخت

دعای بخت گشایی,دعای بخت گشایی سریع دختر,دعای بخت گشایی قوی,دعای بخت گشایی سریع و قوی,دعای بخت گشایی سریع,دعای بخت گشایی پسران,دعا برای ازدواج پسران مجرد,دعای ازدواج پسران,دعا ازدواج پسران,دعای مجرب برای ازدواج پسران,دعا برای ازدواج سریع پسران,بهترین دعا برای ازدواج پسران,دعاهای ازدواج پسران,عکس دعا برای ازدواج پسران

دعای باز شدن بخت و اقبال – گشایش بخت

نیت کرده و در وقت سعد که خارج باشد از قمر در عقرب و داخل باشد در زمان و مکانی خوشیمن و نیک با طهارت کامل و وضو آن دختری که بختش بسته گشته رو به سوی قبله به طور روزانه بر قرائت آیه شریفه ٧۴ سوره فرقان
رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّهَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا
بسیار مداومت ورزد و بسیار قرائت نماید و روش دیگر این است که بخواند نماز جعفر طیار را طبق دستورالعملی که در کتابهای ادعیه آمده است و بعد بخواند دعای شریفی که در کتاب زادالمعاد آمده است و سپس خواسته خویش را از خدا بخواهد و به سجده برود و با خلوص قلب و تواضع و حمد و ستایش خدا را به جای آورد و اشک بریزد و صدقه دهد به فضل خداوند بختش گشوده خواهد شد.

 

از امیرالمؤمنین نقل شده که هر کس قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد و در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند و پس از اتمام نماز حمد و ثنای پروردگار گذارد. به علاوه، این دعا را نیز در قنوت نماز و بعد از هر نماز، در سجده و یا هر وقت دیگر زیاد بخوانید:

بیشتر بخوانید  دعا های قوی برای گشایش بخت ازدواج جوانان و جلب محبت نامزد و همسر

«اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»؛ « خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری ات از نافرمانیت». برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا 114 مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.

خواندن این دعای قرآنی نیز مفید است:«رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر»؛ «خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم». (قصص، آیه 24). قرآن مجید می فرماید که وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.