خانه / دعای باطل سحر قوی / دعای باطل کردن سحر و جادوی خمول

دعای باطل کردن سحر و جادوی خمول

دعای باطل کردن سحر و جادوی خمول

در صورتی که می خواهید سحر خمول را برطرف کنید به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که به جهت عبور از این وضعیت می توانید از یک رهگشا استفاده کنید که بار ها در کتب دینی مختلف تکرار شده و می تواند سبب حل این مشکل سخت شود.

دعای باطل کردن سحر و جادوی خمول
دعای باطل کردن سحر و جادوی خمول

دعای باطل کردن سحر و جادوی خمول,دعای دفع جن,دعای دفع جن از خانه,دعای دفع جن از بدن,دعای دفع جن عاشق,دعای دفع جن زدگی,دعای دفع جن و شیاطین,دعاي دفع جن,دعای دفع جن و پری,دعای دفع جن و انس,دعای دفع جن و همزاد,دعاي دفع جن از خانه

دعای باطل کردن سحر و جادوی خمول

(در این سحر و طلسم، طلسم کننده یا ساحر که جنی را در خدمت دارد (جن کافر) او را امر به ضربه زدن به فرد مورد نظر میکند و این موکل هم با مستقر شدن در ذهن و مخ فرد مورد نظر، او را گوشه گیر و منزوی میکند به گونه ای که زمین گیر میشود و عوارض آن پس از این امر ظاهر میشود. فرد مسحور در این حالت دچار فکر مشوش بوده و دچار کم حرفی شدید و سکون و یکجا نشینی و انزوای شدید و سردرد مداوم میشود و در برخی موارد حتی از حمام کردن اجتناب و اکراه شدید دارد.)

دعا رهایی از جادو خمول

روزانه سه مرتبه به قرائت سوره های شریفه ذیل گوش فرا دهد :
الفاتحه – البقرة -آل عمران – یس – الصافات – الدخان الذاریات الحشر المعارج الغاشیة الزلزلة القارعة.
بار اول صبح ، مرتبه دوم عصر و مرتبه سوم قبل از خواب.
این عمل را به مدت چهل و پنج روز ادامه دهد. ضمن اینکه باید همراه با نوشیدن و اغتسال از آبی باشد که بر آن رقیه خاصه باطل السحر قرائت شده است.

بیشتر بخوانید  دعای کسب ثروت و روزی تجربه شده و پرخیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.