خانه / بخت گشایی / دعای بخت گشایی و ازدواج دختر و پسر جوان

دعای بخت گشایی و ازدواج دختر و پسر جوان

دعای بخت گشایی و ازدواج دختر و پسر جوان

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت هاروس گره گشای تجربه شده ای می خوانیم و می آموزیم که باعث می شود اگر می خواهید ازدواج آسانی داشته باشید و یا این که به قصد بخت گشاییی می خوانید نتیجه بگیرید.

دعای بخت گشایی و ازدواج دختر و پسر جوان
دعای بخت گشایی و ازدواج دختر و پسر جوان

دعای بخت گشایی و ازدواج دختر و پسر جوان,دعا های ازدواج سریع,دعا های ازدواج,دعا های مجرب برای ازدواج,دعا های بخت گشایی و ازدواج,دعای های ازدواج,دعا های مخصوص ازدواج,دعا های برای ازدواج,دعا های قبل ازدواج,دعا های قرآنی برای ازدواج,دعا های موثر برای ازدواج

دعای بخت گشایی و ازدواج دختر و پسر جوان

دعای بخت گشایی برای بخت گشایی دختران نقل شده از عارف عالیقدر آیت الله شوشتری : دعای یستشیر را ۴۰ روز با توجه و تدبُّر در معنی آن بخوانند (بهتر است بعد از نماز صبح باشد) شمارۀ 8 از آیت الله بهجت جهت بخت گشایی دختران جوان دستوری خواستند.

در جواب فرمودند: آیه «رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّةَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا»(سوره فرقان آیه 74) را زیاد بخوانند. بار دیگر هم از ایشان سوال کردند دستور دیگری فرمود: فرمود: نماز جعفر طیار بخواند و پس از آن دعایی که در کتاب زادالعماد مجلسی آمده که در این هنگام خوانده شود بخواند و بعد به سجده برود و تلاش کند که حتما گریه کند(هرچند کم) و همین که چشمش را اشک گرفت حاجت خود را از خدا بخواهد. این کار را تا زمانی که حاجتش روا شود انجام دهد.

دعای بخت گشایی جهت بخت گشایی و آمدن خواستگارمناسب 1- دعای مقنعه را روزها گوشه روسری و یا مقنعه و شبها زیر بالش قرار دهد. 2- روزی 110 مرتبه آیه 9 سوره آل عمران را تا (( لایخلف المیعاد)) بخواند و سپس بگوید اجمع بینی و بین زوج المومن) ) 3- روزی دو مرتبه سورد یس و یا 40 مرتبه حمد بخواند و به حضرت زینب ( سلام الله علیها ) هدیه دهد و هر روز بگوید به حق علی و فاطمه بر شما همسری خوب برایم بفرست.

بیشتر بخوانید  دعایی مجرب برای ازدواج سریع و رفع پریشانی و‌ گرفتاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.