خانه / دعای بخشش گناهان / دعای بهشتی شدن و بخشش گناهان بزرگ و سخت

دعای بهشتی شدن و بخشش گناهان بزرگ و سخت

دعای بهشتی شدن و بخشش گناهان بزرگ و سخت

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت هاروس گره گشای اسلامی و تجربه شده ای می آموزیم و می خوانیم که در واقع باعث می شود اگر می خواهید از گناهان در امان بمانید و خطرات رفع و حل شود، حتما نتیجه بگیرید و اگر می خواهید با نیکوکاران محشور شوید دعای بهشتی شدن و بخشش گناهان بزرگ و سخت نتیجه می دهد.

دعای بهشتی شدن و بخشش گناهان بزرگ و سخت
دعای بهشتی شدن و بخشش گناهان بزرگ و سخت

دعای بهشتی شدن و بخشش گناهان بزرگ و سخت,دعای آمرزش گناهان,دعای آمرزش گناهان کبیره,دعای آمرزش گناهان مردگان,دعاي آمرزش گناهان,دعا آمرزش گناهان,دعاهای آمرزش گناهان,دعای بخشش گناهان کبیره,دعای بخشش گناهان,دعاي بخشش گناهان كبيره,دعاي بخشش گناهان,دعای آمرزش اموات,دعاي آمرزش اموات,دعا آمرزش اموات

دعای بهشتی شدن و بخشش گناهان بزرگ و سخت

1 – «رَبَّنا وَأَدْخِلْهُمْ جَنّاتِ عَدْنٍ الَّتِی وَعَدْتَهُمْ وَمَنْ صَلَحَ مِنْ آبآئِهِمْ وَأَزْواجِهِمْ وَذُرِّیّاتِهِمْ إِنَّکَ أَنْتَ العَزِیزُ الحَکِیمُ»؛(2)

پروردگارا! آن ها را در باغ های جاویدان بهشت که به آن ها وعده فرموده ای وارد کن، همچنین از پدران و همسران و فرزندانشان هر کدام که صالح بودند، که تو توانا و حکیمی!

ص:67

 

نام نیک داشتن، نکو نام زیستن و آبروداری کردن، هم از وظایف هر انسانی است و هم از نعمت های خداست:

«وَاجْعَلْ لِی لِسانَ صِدْقٍ فِی الآخِرِینَ»؛(1)

و برای من در میان امّتهای آینده، زبان صدق (و ذکر خیری) قرار ده!

 

«رَبَّنا إِنَّنا سَمِعْنا مُنادِیاً یُنادِی لِلإِیمانِ أَنْ آمِنُوا بِرَبِّکُمْ فَآمَنّا رَبَّنا فَاغْفِرْ لَنا ذُنُوبَنا وَکَفِّرْ عَنّا سَیِّئاتِنا وَتَوَفَّنا مَعَ الأَبْرارِ»؛(2)

پروردگارا! ما صدای منادی (تو) را شنیدیم که به ایمان دعوت می کرد که: «به پروردگار خود، ایمان بیاورید!» و ما ایمان آوردیم؛ پروردگارا! گناهان ما را ببخش! و بدی های ما را بپوشان! و ما را با نیکان (و در مسیر آن ها) بمیران!

 

و این نیز نعمت بر نعمت است که انسان هم خودش صالح باشد و هم با صالحان همنشین گردد و تا کسی خود صالح نباشد او را در جمع صالحان راه نمی دهند:

1 – «فاطِرَ السَّماواتِ وَالأَرْضِ أَنْتَ وَلِیِ ّ فِی الدُّنْیا وَالآخِرَهِ تَوَفَّنِی مُسْلِماً وَأَلْحِقْنِی بِالصّالِحِینَ»؛(3)

پروردگارا! بخشی (عظیم) از حکومت به من بخشیدی، و مرا از علم تعبیر خواب ها آگاه ساختی! ای آفریننده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *