خانه / دعا / دعای تجربه شده برای ازدواج سریع و آسان دختر

دعای تجربه شده برای ازدواج سریع و آسان دختر

دعای تجربه شده برای ازدواج سریع و آسان دختر

در صورتی که می خواهید ازدواج شما و یا یکی از اطرافیان دخترتان آسان تر انجام شود، در ادامه این پست گره گشای اسلامی به شما عزیزان می آموزیم که سبب حل مشکلات ازدواج می شود. متن کامل دعای تجربه شده برای ازدواج سریع و آسان دختر را در ادامه بخوانید که ان شاء الله زود تر حاجت می گیرید.

دعای تجربه شده برای ازدواج سریع و آسان دختر
دعای تجربه شده برای ازدواج سریع و آسان دختر

دعای تجربه شده برای ازدواج سریع و آسان دختر,دعای ازدواج,دعای ازدواج سریع دختر,دعای ازدواج با معشوق,دعای ازدواج سریع,دعای ازدواج اهل سنت,دعای ازدواج برای پسران,دعای ازدواج دختر,دعای مجرب برای ازدواج سریع دختر,دعا برای ازدواج سریع دختر مجرد,دعای سریع الاجابه ازدواج دختر,دعای ازدواج با معشوق از راه دور,دعای ازدواج با معشوق فوری,دعای قوی برای ازدواج با معشوق,دعای قرانی برای ازدواج با معشوق,دعای ازدواج سریع پسر,دعای ازدواج سریع سوره ی جن,دعای ازدواج سریع برای دختر,دعای ازدواج سریع و خوب,دعای ازدواج سریع الاجابه,دعای ازدواج سریع و آسان,دعای ازدواج سریع نی نی سایت,دعای تبریک ازدواج اهل سنت سریع التاثیر قوی,دعای بخت گشایی

دعای تجربه شده برای ازدواج سریع و آسان دختر

دعایی دیگر جهت بخت گشایی، چنانچه دختر خانمی هنوز شوهر نکرده باشه و یا خواستگاری هنوز برایشان نیامده و و یا آمده وهنوز کار به پایان نرسیده و به خانه بخت نرفته است و یا فرد خاصی را در نظر دارد برای تسریع سرعت ازدواج باید به مدت ده روز بعد از هر نماز واجب سریع بدون اینکه با کسی حرف بزند یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه این آیه مبارکه را تلاوت کند.

بیشتر بخوانید  دعایی از پیامبر اکرم(ص) برای طلب حاجت و کارگشایی

رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن (سوره انبیا آیه هشتاد نُه)

مرحوم کاشانی می فرماید: برای گشایش بخت دختران دو رکعت نماز بخواند و بعد از سلام رو به قبله ۱۰۰ مرتبه بگوید: «یا لَطیفُ» مجرب است. (منبع: معراج الذاکرین /۱۸۳)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.