خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای حاجت برای تمامی خواسته ها و مهمات زندگی

دعای حاجت برای تمامی خواسته ها و مهمات زندگی

دعای حاجت برای تمامی خواسته ها و مهمات زندگی

زندگی مراحلی را دارد که ما ناچار هستیم در آن ها تحمل خود را بیشتر کنیم و اگر حاجت و خواسته ای داریم بیش از پیش برای دستیابی به آن ها بجنگیم و سعی کنیم همواره خود را در مقابل این سختی ها و گرفتاری ها مقاوم سازیم، در واقع هر چه فرد تلاش بیشتری کند توقع کم تری دارد و خود می داند دست یابی به اهداف تا چه حد مهم است و تا چه حد ممکن است پیروز شود یا این که به مشکل بربخورد.

دعای حاجت برای تمامی خواسته ها و مهمات زندگی
دعای حاجت برای تمامی خواسته ها و مهمات زندگی

دعای حاجت برای تمامی خواسته ها و مهمات زندگی,دعای طلب حاجات صحیفه سجادیه,دعای طلب حاجت,دعای طلب حاجت از خدا,دعای طلب حاجت از امام رضا,دعای طلب حاجت از امام زمان,دعای طلب حاجت فوری,دعای طلب حاجت از امام جواد,دعای طلب حاجت مهم,دعای طلب حاجت از امام حسین,دعای طلب حاجت مجرب,دعای طلب حاجت امام علی,دعای طلب حاجت و روزی,دعای طلب حاجت در نماز,دعا و نماز طلب حاجات و مهمات,دعا و ذکر مجرب برای طلب حاجت,

دعای حاجت برای تمامی خواسته ها و مهمات زندگی

اللهم ان أطعتک فالمحمده لک و ان عصیتک فالحجه لک. منک الروح و منک الفرج. سبحان من أنعم و شکر، سبحان من قدر و غفر. اللهم ان کنت قد عصیتک فانی قد اطعتک فی احب الاشیاء الیک و هو الایمان بک، لم اتخذ لک ولداً و لم أدع لک شریکاً، مناً منک به علی لا مناً منی به علیک.
و قد عصیتک یا الهی علی غیر وجه المکابره و لا الخروج عن عبودیتک و لا الجحود لربوبیتک، و لکن أطعت هوای و أزلنی الشیطان، فلک الحجه علی و البیان، فان تعذبنی فبذنوبی غیر ظالم، و ان تغفر لی و ترحمنی فانک جواد کریم، یا کریم یا کریم. را این یک نفس تکرار کند. سپس بگوید:
یا آمناً من کل شی ء و کل شی ء منک خائف حذر، أسألک بأمنک من کل شی ء و خوف کل شی ء منک أن تصلی علی محمد و آل محمد و أن تعطینی أماناً أحداً و لا أحذر من شی ء ابداً، انک علی کل شی ء قدیر و حسبنا الله و نعم الوکیل.
یا کافی ابراهیم نمرود و یا کافی موسی فرعون (و یا کافی محمد صلی الله علیه و آله الاحزاب)(6755)، أسألک أن تصلی علی محمد و آل محمد و أن تکفینی شر فلان ابن فلان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *