خانه / دعای درمان بیماری / دعای درمان تب و سرفه سریع التاثیر و مجرب

دعای درمان تب و سرفه سریع التاثیر و مجرب

دعای درمان تب و سرفه سریع التاثیر و مجرب

در صورتی که خدایی نکرده دچار یکی از بیماری های تب و  سرفه و یا هر دو شده اید به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که در ادامه یکی دیگر از پست های سایت هاروس دعای درمان تب و سرفه سریع التاثیر و مجرب را بخوانید. ان شاء الله که زود تر درمان می شوید.

دعای درمان تب و سرفه سریع التاثیر و مجرب
دعای درمان تب و سرفه سریع التاثیر و مجرب

دعای درمان تب و سرفه سریع التاثیر و مجرب,دعای درمان تب,دعای درمان تبخال,دعا درمانی تبریزیان,دعای برای درمان تب,دعا برای درمان تب,دعا برای درمان تب کودک,دعا برای درمان تب و لرز,دعا درمان تب,دعای درمان سرفه,دعای درمان سرفه نوزاد,دعا درمان سرفه,دعای قرانی درمان سرفه,دعای برای درمان سرفه,دعا برای درمان سرفه,دعا برای درمان سرفه کودکان

دعای درمان تب و سرفه سریع التاثیر و مجرب

این دعا ها را برای درمان امراض بخوانید که ان شاء الله نتیجه می گیرید.

از خواص این آیه شریفه این است که چون آن را بر آب بخوانند و صاحب سرفه آن آب را بخورد شفا یابد، آیه این است:
افحسبتم انما خلقناکم عبثاً و انکم الینا لا ترجعون فتعالی الله الملک الحق لا اله الا هو رب العرش الکریم (مؤمنون 115 – 116)(103).

از مولایمان حضرت امام ابی عبدالله جعفر بن محمد الصادق (علیه السلام) روایت نموده که می فرمودند: هرگاه یکی از شما تب کرد، پس به تنهایی داخل خانه گردد و دو رکعت نماز بخواند، و سپس گونه راست خود را بر زمین گذاشته و ده مرتبه بگوئید: یا فاطمه بنت محمد پس بگوید: استشفع بک الی الله فیما نزل بی پس به درستی که بر طرف می گردد. ان شاء الله. نماز دیگر برای شخص مبتلا به تب این طریق است که دو رکعت نماز بخواند و در هر رکعت سه مرتبه سوره ی حمد و سه مرتبه این آیه شریفه را بخواند: الا له الخلق و الامر تبارک الله رب العالمین(100) (اعراف 54).

بیشتر بخوانید  دعای درمان گلو درد و رفع ورم گلو مجرب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.