خانه / دعای درمان بیماری / دعای درمان درد شکم – دعای قولنج مجرب

دعای درمان درد شکم – دعای قولنج مجرب

اگر خدایی نکرده درگیر امراض و درد های سختی شده و هر چه به پزشک مراجعه کرده اید درمان نشده حتما در ادامه این مطلب از سایت هاروس دعای درمان درد شکم – دعای قولنج مجرب را بخوانید که برای درمان درد های شدید شکم رهگشا است.

دعای درمان درد شکم - دعای قولنج مجرب
دعای درمان درد شکم – دعای قولنج مجرب

دعای درمان درد شکم – دعای قولنج مجرب,دعای شکم درد,دعای شکم درد کودک,دعای شکم درد نوزاد,دعاي شكم درد,دعای شکم دردی,دعا شکم درد,دعای رفع شکم درد,دعای برای شکم درد,دعا برای شکم درد,دعا برای شکم درد نوزاد,دعای دل درد کودکان,دعای دل درد کودک,دعای قولنج,دعای قولنج نوزاد,دعای قولنج شکم,دعای قولنج در مفاتیح,دعای قولنج گردن,دعای رفع قولنج,دعای رفع قولنج نوزاد,دعای درد قولنج,دعای باد قولنج,دعای برای قولنج,دعا برای قولنج نوزاد,دعا برای رفع قولنج نوزاد

دعای درمان درد شکم – دعای قولنج مجرب

ابتدا این آیه را می خوانی و سپس هفت مرتبه سوره حمد را: (1)

«وَذَا النُّونِ إِذْ ذَهَبَ مُغاضِباً فَظَنَّ أَنْ لَنْ نَقْدِرَ عَلَیْهِ فَنادی فِی الظُّلُماتِ أَنْ لا إِلهَ إِلّا أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظّالِمِینَ»؛(2)

و ذاالنون [یونس] را (به یاد آور) در آن هنگام که خشمگین (از میان قوم خود) رفت؛ و چنین می پنداشت که ما بر او تنگ نخواهیم گرفت؛ (امّا موقعی که در کام نهنگ فرو رفت،) در آن ظلمت ها(ی متراکم) صدا زد: («خداوندا!) جز تو معبودی نیست! منزّهی تو! من از ستمکاران بودم!»

 

در حدیث وارد شده است: شخصی از درد و پیچش شکم شکایت کرد.امام فرمود: آبی بگیر و این آیات را بر آن

فرستادیم؛ و این دو آب به اندازه مقدّر با هم در آمیختند (و دریای وحشتناکی شد)! و او را بر مرکبی از الواح و میخ هایی ساخته شده سوار کردیم؛ آیا کافران ندیدند که آسمان ها و زمین به هم پیوسته بودند، و ما آن ها را از یکدیگر باز کردیم؛ و هر چیز زنده ای را از آب قرار دادیم؟! آیا ایمان نمی آورند؟!

بیشتر بخوانید  دعایی مجرب برای افزایش رزق و روزی و شفای مریض

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.