خانه / دعا / دعای درمان سردرد و رفع بوی بد دهان مجرب

دعای درمان سردرد و رفع بوی بد دهان مجرب

دعای درمان سردرد و رفع بوی بد دهان مجرب

امروز و در یکی دیگر از پست ها و عناوین هاروس به شما عزیزان رهگشایی با عنوان دعای درمان سردرد و رفع بوی بد دهان مجرب می آموزیم که سبب می شود زود تر از سردرد های طولانی و مزمن رها شوید. متن کامل دعای درمان سردرد و رفع بوی بد دهان مجرب را در ادامه بیاموزید.

دعای درمان سردرد و رفع بوی بد دهان مجرب
دعای درمان سردرد و رفع بوی بد دهان مجرب

دعای درمان سردرد و رفع بوی بد دهان مجرب,دعای برای سردردی,دعا سردرد,دعای رفع سردرد در مفاتیح,دعای سردرد مفاتیح,دعای رفع سردرد میگرن,دعا برای سردرد میگرن,دعای رفع سردرد و میگرن,دعای سردرد و میگرن

دعای درمان سردرد و رفع بوی بد دهان مجرب

داود رقی گوید به امام موسی بن جعفر علیه السلام عرض کردم: یابن رسول الله! دردسری دارم که پیوسته مرا اذیت می کند و ای بسا که شبها بر اثر درد آن خوابم نمی برد، و مرا از انجام نماز شب باز می دارد، آن حضرت فرمود: ای داود! هرگاه احساس درد کردی، دست خود را به موضع درد بکش و این دعا را بخوان به درستی که بعد از آن، احساس درد نخواهی کرد:
اعوذ بالله و اعیذ نفسی من جمیع ما اعترانی باسم الله العظیم و کلماته التامات التی لا یجاوز هن بر و لا فاجر، اعیذ نفسی بالله عز و جل و برسول الله صلی الله علیه وآله الطاهرین الاخیار، اللهم بحقهم علیک الا اجرتنی من شکاتی هذه. (115)

دعای برای بوی بد دهان

علی بن عیسی از عمویش نقل می کند که گفت: از بوی بد دهانم، پیش حضرت موسی بن جعفر علیه السلام شکایت کردم، آن حضرت به من فرمود: این دعا را وقتی درسجده ای بخوان:
یا الله یا الله یا الله، یا رحمن یا رب الارباب، یا سید السادات یا اله الا لهة، یا مالک الملک، یا ملک الملوک، اشفنی، بشفائک من هذا الداء، و اصرفه عنی عبدک و ابن عبدک، و اتقلب فی قبضتک. (116)

بیشتر بخوانید  دعای درمان سردرد و پیشانی درد مزمن مجرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.