خانه / دعا / دعای درمان سررد – دعا برای بوی دهان

دعای درمان سررد – دعا برای بوی دهان

دعای درمان سررد – دعا برای بوی دهان

اگر خدایی نکرده دچار درد های شدید در ناحیه سر و جمجمه شده اید به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که در کنار درمان های پزشکی در ادامه این مطلب از سایت هاروس دعای درمان سررد – دعا برای بوی دهان را بخوانید.

البته دعای دوم برای رهایی از بوی بد دهان است.

دعای درمان سررد - دعا برای بوی دهان
دعای درمان سررد – دعا برای بوی دهان

دعای درمان سررد – دعا برای بوی دهان,دعای سردرد قوی,دعای سردرد,دعای سردرد در مفاتیح الجنان,دعای سردرد میگرنی,دعای سردرد شدید,دعای سردردی,دعاي سردرد,دعای سردرد در مفاتیح,دعای سردرد میگرن,دعاي سردردي,دعای رفع سردرد در مفاتیح الجنان

دعای درمان سررد – دعا برای بوی دهان

داود رقی گوید به امام موسی بن جعفر علیه السلام عرض کردم: یابن رسول الله! دردسری دارم که پیوسته مرا اذیت می کند و ای بسا که شبها بر اثر درد آن خوابم نمی برد، و مرا از انجام نماز شب باز می دارد، آن حضرت فرمود: ای داود! هرگاه احساس درد کردی، دست خود را به موضع درد بکش و این دعا را بخوان به درستی که بعد از آن، احساس درد نخواهی کرد:
اعوذ بالله و اعیذ نفسی من جمیع ما اعترانی باسم الله العظیم و کلماته التامات التی لا یجاوز هن بر و لا فاجر، اعیذ نفسی بالله عز و جل و برسول الله صلی الله علیه وآله الطاهرین الاخیار، اللهم بحقهم علیک الا اجرتنی من شکاتی هذه. (115)

دعای برای بوی بد دهان

علی بن عیسی از عمویش نقل می کند که گفت: از بوی بد دهانم، پیش حضرت موسی بن جعفر علیه السلام شکایت کردم، آن حضرت به من فرمود: این دعا را وقتی درسجده ای بخوان:
یا الله یا الله یا الله، یا رحمن یا رب الارباب، یا سید السادات یا اله الا لهة، یا مالک الملک، یا ملک الملوک، اشفنی، بشفائک من هذا الداء، و اصرفه عنی عبدک و ابن عبدک، و اتقلب فی قبضتک. (116)

بیشتر بخوانید  رونق در رزق و روزی و وفور نعمت و ثروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.