خانه / دعای درمان بیماری / دعای درمان گوش درد – دعای کری گوش مجرب

دعای درمان گوش درد – دعای کری گوش مجرب

امروز دعایی شفا بخش و تجربه شده تحت عنوان دعای درمان گوش درد – دعای کری گوش مجرب به شما عزیزان می آموزیم که سبب می شود اگر درگیر بیماری های سخت شنوایی هستید هر چه زود تر از این وضعیت نجات پیدا کنید.

دعای درمان گوش درد - دعای کری گوش مجرب
دعای درمان گوش درد – دعای کری گوش مجرب

دعای درمان گوش درد – دعای کری گوش مجرب,دعای گوش درد,دعای گوش درد شدید,دعای گوش درد نوزاد,دعای گوش درد بچه,دعای گوش درد در مفاتیح,دعاي گوش درد,دعا گوش درد,دعای رفع گوش درد,دعای برای گوش درد,دعای درمان گوش درد,دعا برای گوش درد شدید

دعای درمان گوش درد – دعای کری گوش مجرب

شخصی به امام صادق علیه السلام از سنگینی گوش شکایت کرد، حضرت فرمود: دست بر گوش بکش و این آیات را بخوان: (3)

«لَوْ أَنْزَلْنا هذَا القُرْآنَ عَلی جَبَلٍ لَرَأَیْتَهُ خاشِعاً مُتَصَدِّعاً مِنْ خَشْیَهِ اللَّهِ وَتِلْکَ الأَمْثالُ نَضْرِبُها لِلنّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَفَکَّرُونَ * هُوَ اللَّهُ الَّذِی لا إِلهَ إِلّا هُوَ عالِمُ الغَیْبِ وَالشَّهادَهِ هُوَ الرَّحْمنُ الرَّحِیمُ * هُوَ اللَّهُ الَّذِی لا إِلهَ إِلّا هُوَ المَلِکُ القُدُّوسُ السَّلامُ المُؤْمِنُ المُهَیْمِنُ العَزِیزُ الجَبّارُ المُتَکَبِّرُ سُبْحانَ اللَّهِ عَمّا یُشْرِکُونَ هُوَ اللَّهُ الخالِقُ البارِئُ المُصَوِّرُ لَهُ الأَسْمآءُ الحُسْنی یُسَبِّحُ لَهُ ما فِی السَّمواتِ وَالأَرْضِ وَهُوَ العَزِیزُ الحَکِیمُ»؛(4)

اگر این قرآن را بر کوهی نازل می کردیم، می دیدی که در برابر آن خاشع می شود و از خوف خدا می شکافد! این ها مثال هایی است که برای مردم می زنیم، شاید در آن بیندیشید! او خدایی است که معبودی جز او نیست، دانای آشکار و نهان است، و او رحمان و رحیم است! و خدایی است که معبودی جز او نیست، حاکم و مالک اصلی اوست، از هر عیب منزّه است، به کسی یتم نمی کند، امنیّت بخش است، مراقب همه چیز است، قدرتمندی شکست ناپذیر که با اراده نافذ خود هر امری را اصلاح می کند، و شایسته عظمت است؛ خداوند منزّه است از آنچه شریک برای او قرار می دهند! او خداوندی است خالق، آفریننده ای بی سابقه، و صورتگری (بی نظیر)؛ برای او نامهای نیک است؛ آنچه در آسمان ها و زمین است تسبیح او می گویند؛ و او عزیز و حکیم است!

بیشتر بخوانید  دعا برای درمان بیماری های گوش و گوش درد مجرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.