خانه / باطل السحر و چشم زخم / دعای دفع اثر چشم زخم و رهایی از بلا ها و سختی ها

دعای دفع اثر چشم زخم و رهایی از بلا ها و سختی ها

دعای دفع اثر چشم زخم و رهایی از بلا ها و سختی ها

در این مطلب به شما عزیزان دعای دفع اثر چشم زخم و رهایی از بلا ها و سختی ها را می آموزیم که باعث می شود از سختی ها، بلا ها، مشکلات و گرفتاری ها رها شوید، متن کامل دعای دفع اثر چشم زخم و رهایی از بلا ها و سختی ها را در سایت هاروس بخوانید.

دعای دفع اثر چشم زخم و رهایی از بلا ها و سختی ها
دعای دفع اثر چشم زخم و رهایی از بلا ها و سختی ها

دعای دفع اثر چشم زخم و رهایی از بلا ها و سختی ها,دعای باطل چشم زخم,دعاي باطل كردن چشم زخم,دعای باطل شدن چشم زخم,دعای باطل سحر و چشم زخم,دعا باطل چشم زخم,دعای باطل سحر چشم زخم,دعا باطل شدن چشم زخم,دعا براي باطل كردن چشم زخم,دعا براي باطل كردن چشم زخم سریع التاثیر و گره گشا,دعا برای باطل شدن چشم زخم

دعای دفع اثر چشم زخم و رهایی از بلا ها و سختی ها

ابتدا دعای شریف ذیل را در کاغذ بدون خط بنویسد و سپس یکبار دعا را بخواند و بعد از آن یکبار آیه الکرسی را بخواند و سه بار صلوات بفرستد. دعا را باید با خود بهمراه داشته باشد . پس از انجام و تکمیل کلیه مراحل گفته شده صدقه دهد. ان شاءالله چشم زخم ابطال خواهد شد.

آن دعا این است :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ بِسْمِ اللَّهِ الْعَظیمِ عَبَسَ عابِسٍ وَ شَهابَ قابسٍ حَجَرَ یابِسٍ رَدَدْتُ عَیْنَالعایِنِ عَلَیْهِ مِنْ رَاءْسِهِ اِلى قَدَمَیْهِ اَخَذَ عَیْناهُ قابِضٌ بِکِلاهُ وَ عَلى جارِهِ وَاَقارِبِهِ جِلْدُهُ دَقیقٌ وَ دَمُهُ رَقیقٌ وَ بابُ الْمَکْرُوهِ تَلیقُ فَارْجِعِ الْبَصَرَ هَلْ تَرى مِنْ فُطُورٍ ثمَّ ارْجِعِ الْبَصَرَ کَرَّتَیْنِ یَنْقَلِبْ اِلَیْکَ الْبَصَرُ خاسِئاً وَ هُوَ حَسیرٌ.
بنام خداى بخشاینده مهربان بنام خداى بزرگ بر ترش رویى ترش روى و اخگر فروزان و سنگ خشک بازگرداندم چشم چشم زن را بر خودش از سر تا به پایش بگیرد دو چشمش را گیرنده او و بر همسایه و خویشانش و پوستش نازک و خونش رقیق و درب مکروه سزاى او است {پس دیده را بگردان آیاشکافى در آسمانها بینى سپس بازگردان دوباره تا دور مانده از هدف به تو بازگردد و وامانده باشد}

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *