خانه / دعای درمان بیماری / دعای دفع سم از بدن – دعا های شفای مریضی

دعای دفع سم از بدن – دعا های شفای مریضی

در صورتی که خدایی نکرده درگیر مریضی شده اید و می خواهید هر چه زود تر از این شرایط و وضعیت در امان بمانید حتما دعای دفع سم از بدن – دعا های شفای مریضی را بخوانید که ان شاء الله زود تر حاجت می گیرید.

دعای دفع سم از بدن - دعا های شفای مریضی
دعای دفع سم از بدن – دعا های شفای مریضی

ذکر شفا بیماری,ذکر های شفای مریض,ذکر برای شفای بیمار صعب العلاج,ذکر شفای سریع مریض,ذکر برای شفای سریع مریض,ذکر برای شفای سریع بیمار,ذکر شفای سریع بیمار

دعای دفع سم از بدن – دعا های شفای مریضی

در زبده الدعوات مسطور است که چون بر سربیمار ۷ مرتبه ( اسئل الله العظیم رب العرش الاعظیم ان یشفیک ) بخوانید اگر اجلش نرسیده باشد به زودی شفا یابد بسیار تجربه شده و تخلف ندارد و این دعا بدون عدد از حضرت رسول ص رسیده است.

امام صادق (ع) : برشما خوردن کاسنی لازم است چون که ( تولید) منی را زیاد و کودک را زیبا می کند کاسنی گرم و نرم است و ( احتمال ) پسر شدن ( جنین) را زیاد می کند.

امام صادق (ع) : برای دفع سموم دارئی سودمند تر کمپوت سیب سراغ ندارم .

سلامتی بدن با کشمش

حضرت علی (ع) : کسی که ۲۱ عدد کشمش سرخ را ناشتا جویده و بخورد به هیچ مرزی مبتلا نمی شود و فقط مرگ می تواند او را از پای در آورد.

 ارزق بت سلیمان گفت : از امام صادق (ع) سوال کردم در باره الو حضرت فرمود : صفرا راازبین می برد و نرم کننده مفاصل است لکن  زیاده روی در خوردن نکن ، زیرا موجب ورم مفاصل می شود.

پیامبر خدا (ص) :انجیر تازه و خشک را بخورید چونکه ( قوه) جماع کردن را زیاد و بواسیر را قطع و برای نقرص و ابرده ( بیماری است که در اثر غلبه سردی و رطوبت تولید شود و ضعیف کننده قدرت شهوت است) مفید است .

بیشتر بخوانید  دعای درمان درد پا و زانو تجربه شده پرخیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.