خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای دفع معده درد – دعای رفع درد گوش مجرب

دعای دفع معده درد – دعای رفع درد گوش مجرب

امروز و در یکی دیگر از پست ها، مطالب و عناوین سایت هاروس قصد داریم به شما عزیزان و کاربران همیشگی سایت، دعای دفع معده درد – دعای رفع درد گوش مجرب را شرح دهیم که ان شاء الله با خواندن آن نتایج لازم را کسب می کنید و از این بیماری ها حتی در آینده نیز در امان می مانید.

دعای دفع معده درد - دعای رفع درد گوش مجرب
دعای دفع معده درد – دعای رفع درد گوش مجرب

دعای رفع درد , دعای دفع معده درد , دعای رفع درد شکم , دعای معده درد , دعای درد معده , دعای شکم درد , دعا جهت معده درد , دعا برای رفع درد معده و شکم , دعای رفع درد گوش , دعای رفع درد معده و گوش , دعای رفع گوش درد , دعای جهت درد گوش , دعای درمان گوش درد , دعای درد گوش , دعای درمان معده درد , دعای دفع معده درد – دعای رفع درد گوش , دعا برای شفای گوش , دعای برای وزوز گوش , دعای رفع وزوز گوش

دعای دفع معده درد – دعای رفع درد گوش مجرب

پیامبر خدا(ص) فرمودند: “جمله «لا حول و لا قوة الا باللّه‏» ۹۹ درد را شفا می‏‌دهد که ساده‏‌ترین آن‌ها اندوه است″.
از مولای متقیان امام علی(ع) نقل شده که فرمودند: “بیمار شدم و پیامبر خدا به عیادتم آمد و فرمود: «بگو: خداوندا! از تو می‏‌خواهم عافیتی را که می‏‌دهی، پیش اندازی، بر امتحان خویش، بردباری‏‌ام بخشی، و مرا به سوی رحمت خویش ببری». من، این دعا را خواندم و پس از آن دعا، از بستر بیماری برخاستم، گویا که از بندی رَسته باشم″.

**********

دستورالعملی برای رفع درد گوش

اگر کسی در گوشش صدایی پیچیده یا صدای وزوز مداوم در گوشش می شنود ، سوره مبارکه اعلی را با اعتقاد قلبی در گوشش بخوانند صدای وزوز از گوشش برای همیشه از بین میرود.

دعایی برای از بین رفتن درد معده

برای رفع درد معده ، آیه شریفه هشتم از سورهٔ مبارکه آل‌عمران را سه مرتبه بر خرما بخواند و به فردی که درد معده دارد بخوراند . اگر این عمل را سه روز پی در پی تکرار کند در معده اش کاملا از بین خواهد رفت. این آیه شریفه را بخواند :

(رَبَّنا لا تُزِغْ قُلُوبَنا بَعْدَ اِذْ هَدَیْتَنا وَ هَبْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ رَحْمَهً اِنَّکَ اَنْتَ الْوَهّابُ) .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *