خانه / باطل السحر و چشم زخم / دعای دفع چشم زخم – تعویذ دفع اثر چشم زخم

دعای دفع چشم زخم – تعویذ دفع اثر چشم زخم

دعای دفع چشم زخم – تعویذ دفع اثر چشم زخم

انسان ها ممکن است به چشم زخم دچار شوند، انرژی که از سوی چشم منتقل شده و باعث می شود که اگر حس می کنید فردی نسبت به شما انرژی منفی دارد و آن را ارسال می کند هر چه زود تر از این وضعیت خلاص شوید. متن کامل دعای دفع چشم زخم – تعویذ دفع اثر چشم زخم را در ادامه به همین منظور بخوانید.

دعای دفع چشم زخم - تعویذ دفع اثر چشم زخم
دعای دفع چشم زخم – تعویذ دفع اثر چشم زخم

دعای دفع چشم زخم – تعویذ دفع اثر چشم زخم,تعویذ چشم زخم است,تعویذ چشم زخم,تعویذ چشم زخم نوزاد,دعای تعویذ چشم زخم,تعویذ برای چشم زخم,تعویذ دفع چشم زخم,دعای تعویذ برای چشم زخم

دعای دفع چشم زخم – تعویذ دفع اثر چشم زخم

سلیان بن جعفر از امام موسی بن جعفر علیه السلام از آباء گرامیش دعایی در عوذه حیوانات روایت کرده است و گوید این عوذه نزد آنان نگهداری می شد:
بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله و بالله، خرج عین السوء من بین لحمه و جلده و عظمه و عصبه و عروقه، فلقیها جبرئیل و میکائیل صلوات الله علیهما، فقالا: این تذهبین ایتها اللعینة. قالت: اذهب الی الجمل فاطرحه من قطاره، و الدابة من مقودها، و الحمار من آکامه، و الصبی من حجر امه و القی الرجل الشاب الممتلی ء من قدمیه. فقالا لها: اذهبی ایتها اللعینة الی البریة، فثم حیة لها عینان، عین من ماء، و عین من نار و کذلک یطبع الله علی عین السوء، و عبس عابس، و حجز یابس، و نفس نافس و نار قابس، رددت بعون الله عین السوء الی اهله و فی جنبیه و کشحیه و فی احب خلانه الیه، بعزیمة الله و قوله: (اولم یر الذین کفروا ان السموات و الارض کانتا رتقا ففتقنا و جعلنا من الماء کل شی ء حی افلا یومنون (111)) (و ثم ارجع البصر کرتین ینقلب الیک البصر خاسئا و هو حسیر)(112) و صلی الله علی سیدنا محمد النبی و آله الطاهرین.(113)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *