خانه / دعای درمان بیخوابی / دعای رفع امراض و درمان درد های سخت

دعای رفع امراض و درمان درد های سخت

به شما عزیزان در ادامه این مطلب از سایت هاروس مرجع دعا ها و ذکر های رهگشای اسلامی و قرآنی دعای رفع امراض و درمان درد های سخت را می آموزیم که در واقع اگر می خواهید درگیر بیماری های سخت نباشید این دعا حاجت می دهد.

دعای رفع امراض و درمان درد های سخت
دعای رفع امراض و درمان درد های سخت

دعا های شفا دهنده,دعا های شفای مریض,دعا برای شفای مریض,دعا برای شفای مریض ها,دعا برای شفای مریضان,دعا برای شفای مریض سرطانی,دعا برای شفای مریض بدحال,دعا برای شفای مریضی,دعا برای شفای مریض در کما

دعای رفع امراض و درمان درد های سخت

جهت شفای مریض کسی که ۴۰ روز هر روز ۱۰۰۰ مرتبه بعد از نماز صبح ( بسم الله الرحمن الرحیم ) بخواند و سپس کسی که این ختم را انجام داده برای مریض  ( بسم الله الرحمن الرحیم) بنویسد که با خود دارد یا به آب یا به حبه قندی بخواند و مریض بخورد انشا الله موثر است.

 ( یا کاشف الضر) جهت دفع مرضی که از شفای آم مایوس اند مداومت کند و تا زمان بهبودی تکرار شود.

آیت الله کوهستانی برای کسانی که از او نداشتن فرزند شکایت داشتند توصیه می فرمود این آیه مبارکه را بخوانند: ( الحمد الله الذی وهب لی علی الکبر اسماعیل و اسحاق ان ربی لسمیع الدعا)

مرحوم شیخ حسنعلی نخودکی نقل کرده است که از مجربات است اگر سوره مبارکه اعلی را در ماه اول که زن حمل گرفته است بر پهلوی راست او ( البته با رعایت طهارت و حفظ حرمت قران)بنویسند فرزند او پسر می شود انشاالله.

فیض کاشانی نقل می کندک جهت طول عمر و دفع مرگ ناگهانی توسعه معاش بعد از هر نماز ۱۸ بار ذکر ( یا حی) را مداومت کند.

گویند به جهت قوه حافظه اگر ۴۱ بار آیه زیر را به انجیر خشک بخوانند و روزی چند دانه از آنها را بخورند حتماموثر خواهد بود: ( انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *