خانه / کارگشایی / دعای رفع گرفتاری امام علی (ع) – ذکر مجرب دفع موانع زندگی

دعای رفع گرفتاری امام علی (ع) – ذکر مجرب دفع موانع زندگی

اگر زندگی شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر اطرافتان موانع و گرفتاری های زیادی را دارد. حتما گاها خسته شده و از همه دنیا و همه کس نیز امیدی بر شما نیست. در چنین مواقعی شاید خودتان هم هر چه کنید فایده ای نداشته باشد.

دعای رفع گرفتاری امام علی (ع) – ذکر مجرب دفع موانع زندگی

در واقع همه چیز به خواسته ی خداوند متعال و بزرگ بستگی دارد و نه چیز دیگری. البته که همیشه این طور است اما برخی مواقع به معنای واقعی کلمه هیچ راهی برای پیشبرد اهداف خود ندارید. دعا می تواند مشکلات و ایرادات زندگیتان را تا حد زیادی برطرف کند

در دعا های قرآنی همیشه کلید و راه حل مشکلات ما وجود دارد. می توانیم آن ها را پیگیری کرده و زندگی خود را به روال خوبی راه بیاندازیم.

ذکر مجرب و دعای رفع گرفتاری

از حضرت علی (ع) نقل است که در بخش هایی از زندگی که مشکلات زیادی را دچار شده اید دعای زیر را تکرار کنید:

یا عماد من لا عماد له و یا ذخر من لا ذخر له و یا سند من لا سند له و یا حرز من لا حرز له و یا غیاث من لا غیاث له و یا کنز من لا کنز له و یا عز من لا عز له و یا کریم العفو، یا حسن التجاوز، یا عون الضعفاء، یا کنز الفقراء، یا عظیم الرجاء، یا منقذ الغرقی، یا منجی الهلکی، یا محسن، یا مجمل، یا منعم یا مفضل، انت الذی سجد لک سواد اللیل و نور النهار و ضوء القمر و شعاع الشمس و حفیف الشجر و دوی الماء، یاالله یاالله یاالله، لا اله الا انت، وحدک لا شریک لک یا رباه یا الله، صل علی محمد و آل محمد، و افعل بنا ما انت اهله. پس حاجت خود را بطلب، که بر آورده می شود ان شاء الله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *