خانه / دعا / دعای رهایی از آزار بلا ها و دشمنی های سخت

دعای رهایی از آزار بلا ها و دشمنی های سخت

دعای رهایی از آزار بلا ها و دشمنی های سخت

امروز و در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت هاروس به شما عزیزان گره گشای پرخیر و تجربه شده ای می آموزیم که باعث می شود از بلا ها، سختی ها، مشکلات، تلخی ها و گرفتاری ها و دشمنان اطراف در امان بمانید.

دعای رهایی از آزار بلا ها و دشمنی های سخت
دعای رهایی از آزار بلا ها و دشمنی های سخت

دعای رهایی از آزار بلا ها و دشمنی های سخت,دعای دفع شر و مزاحم,دعا برای دفع دشمن و مزاحم,دعای دفع شر مزاحم,دعای دفع شر مزاحم از زندگی,دعاي دفع شر مزاحم,دعا دفع شر مزاحم,دعای دفع شر همسایه مزاحم,دعای دفع دشمن مزاحم,دعا برای دفع شر و مزاحم

دعای رهایی از آزار بلا ها و دشمنی های سخت

براي بستن زبان دشمن، بعد از ۳ روز روزه گرفتن، آيه زير را نوشته در ميان شيشه قرار داده و در زميني دفن كند زبان دشمنش بسته مي گردد و اگر بخواهد باز كند بايد آيه را بيرون آورد:

يا مَعْشَرَ الجِنِّ وَ الاِنْسِ اِنِ اسْتَطَعْتُمْ اَنْ تَنْفُذوا مِنْ اَقْطارِ السّمواتِ وَ الاَرْضِ فانفذوا لا تَنْفذُونَ اِلّا بِسُلطانٍ

نيز بسيار مجرب است اين آيه را بخواند و بر او بِدَمد:

اَلْيَومَ نَخْتِمُ عَلي اَفْواهِهِمْ وَ تُكَلِّمُنا اَيْديهِمْ وَ تَشْهَدُ اَرْجُلُهُم بِما كانُوا يَكْسِبونَ(يس/ ۶۵)

*******************

از حضرت امام جعفر صادق علیه السلام منقول است : هر کس با ایمان سوره مبارکه فیل را در شب جمعه ما بین نماز مغرب و عشاء 1250 مرتبه با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند از شر دشمنانش و آزار و اذیت آنان محفوظ ماند.

*******************

حضرت امام صادق ع فرمودند : وقتی حق تعالی امر کرد که این آیات را به زمین آورند چنگ زدند به عرش الهی و گفتند : پروردگارا ! ما را به سوی اهل خطا و گنهکاران می فرستی ؟ سپس حق تعالی به سوی ایشان وحی کرد : بروید به سوی زمین. به عزت و جلال خودم سوگند یادکنم که تلاوت نکند شما را احدی از آل محمد ص و شیعیان ایشان مگر آن که نظر رحمت کنم به سوی ایشان از رحمت های پنهان خود هر روز هفتاد نظر ، در هر نظری هفتاد حاجت او را برآورم و او را قبول کنم هرچه معصیت بسیار کرده باشد.

بیشتر بخوانید  دعای سریع التاثیر برای رهایی از شر و پلیدی جن و انس

و به روایت دیگر : هر کس این را بعد از هر نماز بخواند او را ساکن گردانم در خطیره قدس و با هر گناهی که داشته باشد ، و اگر نکنم نظر کنم به سوی او به نظر رحمت خاص خود در هر روز هفتاد نظر کردن ، و اگر نکنم هر روز هفتاد حاجت او را برآورم که کمترین آنها آمرزیدن گناهان باشد ، و اگر نکنم او را پناه دهم از شرّ شیطان و از شرّ هر دشمنی و یاری دهم او را بر ایشان و مانع نشود او را از داخل شدن بهشت غیر از مرگ.

و آن آیات این است :

حمد تا آخر

آیت الکرسی تا هم فیها خالدون

آیه شریفه شهادت ( یعنی آیه 18 آل عمران )

آیه ملک ( یعنی آیه 26 و 27 آل عمران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.