خانه / دعا / دعای رهایی از آزار یک فرد و دفع شر و بلا ها

دعای رهایی از آزار یک فرد و دفع شر و بلا ها

دعای رهایی از آزار یک فرد و دفع شر و بلا ها

در یکی دیگر از پست ها و عناوین و مطالب سایت هاروس، از دعا های تجربه شده و قوی برای دفع مشکلات، بلا ها و سختی ها و تلخی ها دعای رهایی از آزار یک فرد و دفع شر و بلا ها را می توانید بخوانید که ان شاء الله هر چه سریع تر حاجت می گیرید.

دعای رهایی از آزار یک فرد و دفع شر و بلا ها
دعای رهایی از آزار یک فرد و دفع شر و بلا ها

دعای رهایی از آزار یک فرد و دفع شر و بلا ها,دعای رفع بلای طبیعی,دعای رفع بلاهای طبیعی,دعاي رفع بلاي طبيعي,دعا برای رفع بلای طبیعی,دعا دفع بلای طبیعی,دعای رفع بلای خواب بد,دعا برای رفع بلای خواب بد,دعا برای دفع شر خواب بد,دعای دفع شر خواب بد,دعا برای دفع بلای خواب ب

دعای رهایی از آزار یک فرد و دفع شر و بلا ها

دعا برای رفع آزار یک فرد : يـعـقـوب بـن سـالم گـويـد: خـدمـت حـضـرت صـادق (ع ) بـودم پـس عـلاء بـن كـامـل بـه آن حـضـرت عرض كرد: همانا فلان كس به من (آزار) مى كند (و هر چه خواهد) مى كند؟ اگر صلاح مى دانيد بدرگاه خداى عزوجل بر او نفرين كنيد؟

فرمود: اين از ضعف (و ناتوانى ) تو است بگو: اللَّهُمَّ إِنَّكَ تـَكْفِي مِنْ كُلِّ شَيْءٍ وَ لَا يَكْفِي مِنْكَ شَيْءٌ فَاكْفِنِي أَمْرَ فُلَانٍ بِمَ شِئْتَ وَ كَيْفَ شِئْتَ وَ مِنْ حَيْثُ شِئْتَ وَ أَنَّى شِئْتَ

بار خدايا تو از هر چيز كفايت كنى و چيزى از تو كفايت نكند كار فلان كس را درباره من كفايت فرما بدانچه خواهى و هر گونه خواهى و از هر راهى كه و از آنجا كه خواهى.

بیشتر بخوانید  دعای یافتن شغل خوب و موفقیت در کسب و تجارت

**********************

اگر کسی دشمنی توانا و قوی و بی رحم و عصبانی دارد باید وضو بسازد و دو رکعت نماز بخواند و بعد از اتمام نماز به سجده رفته و ۷۵  مرتبه المُذلّ  را با تضرع و اعتقاد بخواند و از درگاه حق تعالی درخواست نماید که دشمن او را ذلیل گرداند . آن دشمن در هر مقام و مرتبه که باشد مقهور و معزول گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.