خانه / دعا / دعای رهایی از بیماری ها و دفع فقر سریع الاثر

دعای رهایی از بیماری ها و دفع فقر سریع الاثر

دعای رهایی از بیماری ها و دفع فقر سریع الاثر

در ادامه این مطلب از سایت هاروس رهگشای تجربه شده ای به شما همراهان همیشگی می آموزیم که در درجه اول سبب می شود از گرفتاری ها و سختی های زندگی عبور کنید. متن کامل دعای رهایی از بیماری ها و دفع فقر سریع الاثر را بخوانید.

دعای رهایی از بیماری ها و دفع فقر سریع الاثر
دعای رهایی از بیماری ها و دفع فقر سریع الاثر

دعای رهایی از بیماری ها و دفع فقر سریع الاثر,دعای درمان بیماری,دعای درمان بیماری لاعلاج,دعای درمان بیماری چشم,دعای درمان بیماری پوستی,دعای درمان بیماری ناعلاج,دعای درمان بیماریها,دعا درمان بیماری,دعاي درمان بيماري,دعای درمان بیمار,دعای درمان بیماران,

دعای رهایی از بیماری ها و دفع فقر سریع الاثر

اسماعیل بن عبدالخالق گوید: مردی از اصحاب پیغمبر صلی الله علیه وآله (چندی) به خدمت آن حضرت صلی الله علیه و آله نیامد، (و پس از مدتی) خدمتش رسید، رسول خدا صلی الله علیه و آله به او فرمود: چه چیز تو را از مادور کرده بود؟ عرض کرد: بیماری و نداری، باو فرمود: آیا به تو نیامورم دعائی که خداوند از تو بیماری و نداری را دور سازد؟ عرض کرد: چرا یا رسول الله، فرمود: بگو:
لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم توکلت علی الحی الذی لا یموت و الحمد لله الذی لم یتخذ صاحبة و لا ولدا و لم یکن له شریک فی الملک و لم یکن له ولی من الذل و کبره تکبیرا.
گوید: پس درنگی نکرد و طولی نکشید که خدمت پیغمبر صلی الله علیه و آله بازگشت و عرض کرد: ای رسول خدا خداوند بیماری و نداری را از من برد. (195)

بیشتر بخوانید  ختم مجرب برای افزایش رزق و روزی و گشایش در کارها و زندگی

سوره يوسف را بنويسد و شب هنگام از خانه خارج گشته و در شكاف ديواري پنهان كند و موقع برگشتن به پشت سر خود نگاه نكند بعد از سه روز او را براي شغلي دعوت كنند و مشغول گردد.” ولي ميبايست چند مورد حتماٌ رعايت شود. اول : در نوشتن آيات طهارت و وضو داشتن رعايت گردد , قلم و كاغذ غصبي و نجس نباشد .ديواري كه كاغذ در آن پنهان ميشود غصبي و ناپاك نباشد . موقع برگشتن به هيچ وجه نبايد به پشت سر نگاه كرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.