خانه / دعا / دعای رها شدن از بند و زندان از امامان معصوم

دعای رها شدن از بند و زندان از امامان معصوم

دعای رها شدن از بند و زندان از امامان معصوم

اگر خدایی نکرده درگیر بند و زندان بی دلیل و ناحق شده اید و می خواهید از این وضعیت رها شوید و یا این که این اتفاق برای کسی رخ دهد، حتما در ادامه این پست دعای رها شدن از بند و زندان از امامان معصوم را بخوانید.

دعای رها شدن از بند و زندان از امامان معصوم
دعای رها شدن از بند و زندان از امامان معصوم

دعای رها شدن از بند و زندان از امامان معصوم,دعای آزادی زندانی,دعای آزادی زندانیان,دعا آزادی زندانی,دعاي آزادي زنداني,دعای برای آزادی زندانی,دعا برای آزادی زندانی,دعای ازادی سریع زندانی,دعای آزاد شدن زندانی,دعا جهت آزادی زندانی,دعا برای آزادی زندانی بی گناه

دعای رها شدن از بند و زندان از امامان معصوم

از حضرت امام موسی بن جعفر علیه السلام در ایام اسارتشان درزندان هارون، روایت شده که فرمود: چون نماز واجب را به جا آوردم و سر به سجده نهادم و روی بر خاک مالیدم، در سجده خوابم برد. حضرت مصطفی صلی الله علیه و آله را در خواب دیدم که به من گفت: ای موسی می خواهی از این بلا خلاصی یابی؟ گفتم: بلی یا رسول الله! پیغمبر فرمود: این دعا را بخوان :
یا سابغ النعم، یا دافع النقم، یا باری ء النسم، یا مجلی الهم، یا مغشی الظلم، یا کاشف الضر و الالم یا ذالجود و الکرم، و یا سامع کل صوت و یا مدرک کل فوت، و یا محیی العظام و هی رمیم، و منشئها بعد الموت صل علی محمد و آل محمد و اجعل لی من امری فرجا و مخرجا یا ذالجلال و الاکرام. (108)

بیشتر بخوانید  دعایی برای ایجاد عشق و علاقه بین زن و شوهر و افزایش محبت و دوستی
دعای امام کاظم علیه السلام در زندان هارون

و ایضا دعای دیگر امام کاظم علیه السلام برای رهایی از زندان:
یا سامع کل صوت یا محیی النفوس من بعد الموت، مالی اله غیرک فادعوه و لا شریک لک فارجوه، صل علی محمد و آله، و خلصنی یا رب مما انا فیه و مما اخاف و احذر بمشیتک و ارادتک، بحق محمد و آل محمد کما تخلص الثمرة من بین ماء و طین بقدرتک و حلالک. و صل علی محمد و آل محمد و خلصنی یا رب مما انا فیه و مما اخاف و احذر بحولک و قوتک و بحق محمد و آله کما تخلص البیضة من جوف الطائر بعفوک، و صل علی محمد و آل محمد و خلصنی مما انا فیه، و مما اخاف و احذر بقوتک و بحق محمد و آل محمد کما تخلص الطائر من جوف البیضة بعزتک انک علی کل شی ء قدیر. (109)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.