خانه / دعا / دعای روزی حلال و طلب رزق سریع التاثیر

دعای روزی حلال و طلب رزق سریع التاثیر

دعای روزی حلال و طلب رزق سریع التاثیر

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت هاروس رهگشای تجربه شده ای به شما عزیزان می آموزیم که در اصل باعث می شود اگر درگیر مشکلات و بدهی های بزرگ هستید زود تر رها شوید.

دعای روزی حلال و طلب رزق سریع التاثیر
دعای روزی حلال و طلب رزق سریع التاثیر

دعای روزی حلال و طلب رزق سریع التاثیر,دعای افزایش رزق و روزی در مغازه,دعا برای رزق و روزی در مغازه,دعای رزق روزی در مغازه,دعا جهت رزق و روزی در مغازه,دعاي رزق و روزي كار,دعای رزق و روزی برای کار,دعای افزایش رزق و روزی کار,دعای رزق و روزی گشایش کار,دعا برای رزق و روزی کار,دعا رزق روزی کار,دعای رزق و روزی کسب و کار,دعای رزق و روزی برای محل کار,دعای رزق و روزی برای کسب و کار

دعای روزی حلال و طلب رزق سریع التاثیر

معمر بن خلاد گوید: از حضرت رضا علیه السلام شنیدم که می فرمود: حضرت باقر علیه السلام مردی را دید که می گوید:
اللهم انی اسالک من رزقک الحلال حضرت باقر باو فرمود: تو قوت (و روزی) پیغمبران را خواستار شدی. بگو: اللهم انی اسالک رزقا (حلالا) واسعا طیبا من رزقک. (179)

دعای آن حضرت برای روزی حلال

احمد بن محمد بن ابی نصر گوید: به حضرت رضا علیه السلام عرض کردم: فدایت شوم حلال خدای عز و جل را بخوان (و دعا کن) که روزی حلال به من روزی کند، فرمود: آیا میدانی حلال چیست؟ عرض کردم: آن چه نزد ما است از در آمد پاک است، فرمود: علی بن الحسین علیه السلام می فرمود: حلال قوت (و روزی) برگزیدگانست. سپس فرمود:
اسالک من رزقک الواسع. (1800)

بیشتر بخوانید  دعایی مجرب برای طلب روزی و افزایش مشتری و رونق کار

************

از آن حضرت نقل است: هر که تسبیحی که از تربت امام حسین علیه السلام درست شده را بچرخاند و بگوید:
سبحان الله و الحمد لله و لا اله الا الله و الله اکبر.
با هر قطعه ای از تسبیح خداوند شش هزار نیکی برای او نوشته و شش هزار گناه را محو می کند، و شش هزار درجه مقامش بالاتر رفته، و همین مقدار شفاعت را نصیب او می نماید. (183)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.