خانه / دعا / دعای رونق روزی و کسب سریع التاثیر و تجربه شده

دعای رونق روزی و کسب سریع التاثیر و تجربه شده

دعای رونق روزی و کسب سریع التاثیر و تجربه شده

امروز و در این پست به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و قوی می آموزیم که باعث می شود به موفقیت های بزرگ مالی برسید و اگر درگیر سختی هستید دعای رونق روزی و کسب سریع التاثیر و تجربه شده نتیجه می دهد و بلا ها را از زندگی شما دور می کند.

دعای رونق روزی و کسب سریع التاثیر و تجربه شده
دعای رونق روزی و کسب سریع التاثیر و تجربه شده

دعای رونق روزی و کسب سریع التاثیر و تجربه شده,دعای رونق کسب و کار,دعای رونق کسب و کار مغازه,دعاي رونق کسب و کار,دعای رونق کسب و کار در مغازه,دعای رونق کسب و کار سایت هاروس,دعای رونق کسب و کار فوری,دعایی برای رونق کسب و کار,دعایی برای رونق کسب و کار در جدول,دعا رونق کسب و کار,دعای برای رونق کسب و کار,دعا برای رونق کسب و کار مغازه,دعا برای رونق کسب و کار در مغازه,دعای رونق کسب و کار و برکت مغازه,د

دعای رونق روزی و کسب سریع التاثیر و تجربه شده

از مجربات شیخ مفید برای کسب رزق هفت مرتبه خواندن آیه ی ۱۹ سوره ی شوری «اللهُ لَطِیفٌ بِعِبادِهِ یَرزُقُ مَن یَشاءُ و هُوَ القَوِیُّ العَزِیزُ» و هفت مرتبه خواندن دعای «اللهُمَّ اَدِم نِعمَتکَ و الطُف بِنا فیما قَدَّرتَهُ عَلَینا»

ابن قداح از امام صادق (ع) روایت کرده است که خانه‌ای که در آن قرآن خوانده شود و ذکر الهی گفته شود، برکتش زیاد می‌شود و ملایک نزد اهل خانه می‌آیند و شیاطین آن‌ها را ترک می کنند. آن خانه برای اهل آسمان می درخشد، همان‌گونه که ستارگان برای انسان‌ها درخشنده اند.

برای محتاج به خلق نشدن، آیه ی «أَلَیسَ اللهُ بِکافٍ عَبدَهُ» را به شرط ملازمت باید خواند.

برای توسعه در روزی، شایسته است فرد مسلمان، روزانه، صد بار «لاَ حَولَ وَ لاَ قُوَهَ اَلاّ بِالله» بگوید. زیرا از معصوم روایت شده است هر که روزانه صد بار «لاَ حَولَ وَ لاَ قُوَهَ اَلاّ بِالله» گوید، هیچ گاه او را فقری نمی رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *