خانه / دعا / دعای زیاد شدن نعمت های زندگی تجربه شده

دعای زیاد شدن نعمت های زندگی تجربه شده

دعای زیاد شدن نعمت های زندگی تجربه شده

اگر می خواهید در زندگی به نعمات زیادی برسید، از مشکلات و گره های مالی عبور کنید پیشنهاد می کنیم که حتما در ادامه این پست دعای زیاد شدن نعمت های زندگی تجربه شده را بخوانید که ان شاء الله از این وضعیت عبور می کنید.

دعای زیاد شدن نعمت های زندگی تجربه شده
دعای زیاد شدن نعمت های زندگی تجربه شده

دعای زیاد شدن نعمت های زندگی تجربه شده,دعای نعمت,دعا نعمت,دعای شکر نعمت ها,دعاي شكر نعمت,دعای شکرانه نعمت,دعای شکر نعمت سلامتی,دعای افزایش نعمت,دعای شکر نعمت,

دعای زیاد شدن نعمت های زندگی تجربه شده

به سند از فضل الدعاء سعد بن عبدالله روایت می کنیم که او به سند خویش از حضرت رضا علیه السلام چنین نقل می کند:
یکی از اصحاب صحیفه ای یافت و آن را نزد رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم آورد.
آن حضرت فرمان دادند تا جار زنند: به نماز گرد آیید!(7188) همه ی مردان و زنان گرد آمدند. (پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم) بر فراز منبر شدند. نامه نوشته ی یوشع بن نون، وصی حضرت موسی (علی نبینا و آله و علیه السلام) بود و در آن چنین آمده بود: پروردگار شما بس دل سوز و مهربان است. هان! به راستی که بهترین بندگان خدا پرهیزگار پنهان است و بدترین بندگان خدا، انگشت نمای دیگران است. هر که خواهد که پیمانه اش را پرترین بردارند و حق نعمت های خدا را بر خویش بگزارد، همه روزه بگوید:
سبحان الله کما ینبغی لله، و الحمد لله کما ینبغی لله، و لا اله الا الله کما ینبغی لله، (والله اکبر کما ینبغی لله)(7199) و لا حول ولا قوه الا بالله، و صلی الله علی محمد و علی أهل بیت النبی (الامی)(720)، و علی جمیع المرسلین (والنبیین)(721) حتی یرضی الله.
رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم از فراز پایین شدند. مردمان به دعا پرداختند. (پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم) لختی درنگ فرمودند. آن گاه بالا رفتند و فرمودند: هر که خواهد ستایشش از ستایش مجاهدان برتر رود، این را همه روزه بگوید که اگر حاجتی داشت، بر آورده خواهد شد و اگر دشمن، شکست خواهد دید و اگر وامی، پرداخته خواهد شد و اگر اندوهی، زدوده خواهد گردید و سخنش آسمان ها را در خواهد نوردید تا در لوح محفوظ نگاشته شود.

بیشتر بخوانید  طلسم برای پس گرفتن مال – طلسم مجرب جهت برگرداندن مال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.