خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای زیبا شدن صورت – دعای زیبایی پوست و چهره

دعای زیبا شدن صورت – دعای زیبایی پوست و چهره

دعای زیبا شدن صورت – دعای زیبایی پوست و چهره

دعای زیبا شدن پوست صورت و از بین رفتن جوش و لک صورت

دعای زیبا شدن صورت - دعای زیبایی پوست و چهره
دعای زیبا شدن صورت – دعای زیبایی پوست و چهره

آیات شریفه ذیل را بر روغن بابونه بخواند و سپس آن روغن را به صورت یا جایی از بدن که لک و جوش دارد بمالد . بهتر است این عمل را روزانه یک مرتبه انجام دهد و پنج روز عمل را تکرار کند . بطور کامل جوش و لک از بین میرود. این آیات را بخواند :

 

(وَیَسْأَلُونَکَ عَنِ الْجِبَالِ فَقُلْ یَنسِفُهَا رَبِّی نَسْفًا (۱۰۵) فَیَذَرُهَا قَاعًا صَفْصَفًا (۱۰۶) لَّا تَرَىٰ فِیهَا عِوَجًا وَلَا أَمْتًا ) .

(سوره مبارکه طه آیات ۱۰۷و۱۰۶و۱۰۵)

 

دعایی مجرب برای رفع مشکلات پوستی (مثل جوش و لک و …)

دعای شریف ذیل را در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد و در آب پاک حل کند و سه روز متوالی موضع مورد نظر را با آن آب شستشو دهد. آب پس از شستشو را پای یک درخت بریزد. مشکلات پوستی را کاملا برطرف میکند:

اللهم عادتک الاحسان و عادتی الاسائه فلا تغیر عادتک بعادتی

 

دعای رفع افروختگی و حرارت چهره

برای رفع برافروختگی چهره وصورت ، سوره مبارکه عنکبوت را در کاغذ بدون خط بنویسد و در آب پاک حل کند. مقداری از آب را بنوشد و سپس صورت خود را با آن آب بشوید. حرارت و برافروختگی صورتش از بین میرود.

*****

دعای زیبا شدن صورت – دعای زیبایی پوست و چهره , دعای زیبا شدن چهره , دعای زیبایی پوست , دعا جهت زیبا شدن چهره و صورت , دعای زیبایی صورت , دعایی برای زیبا شدن , دعای رفع جوش صورت , دعای رفع لک صورت , دعای رفع جوش و لک پوست , دعای رفع لک و جوش صورت

بیشتر بخوانید  دعا و آیات قرآنی برای جدایی و دلسردی و‌ طلاق بین دو نفر

 

یک دیدگاه

  1. جقیقت داره عایا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.