خانه / ختم و تعویذ / دعای سریع الاجابه و تضمینی – دعایی پرفضیلت و سریع الاجابه از امیرالمومنین علی (ع)

دعای سریع الاجابه و تضمینی – دعایی پرفضیلت و سریع الاجابه از امیرالمومنین علی (ع)

سایت هاروس یکی از کاملترین و قویترین سایتهای ذکر و دعا و ختم های مجرب قرآنی می باشد دعایی که اکنون در سایت haroos.com قرار دادیم دعای سریع الاجابه و تضمینی – دعایی پرفضیلت و سریع الاجابه از امیرالمومنین علی (ع) می باشد . امیدوارم این دعا مشکل گشای مشکلات شما عزیزان واقع شود . آرزوی موفقیت و سعادت برای شما عزیزان و بزرگواران . التماس دعای خیر

دعای سریع الاجابه و تضمینی - دعایی پرفضیلت و سریع الاجابه از امیرالمومنین علی (ع)
دعای سریع الاجابه و تضمینی – دعایی پرفضیلت و سریع الاجابه از امیرالمومنین علی (ع)

دعای سریع الاجابه و تضمینی – دعایی پرفضیلت و سریع الاجابه از امیرالمومنین علی (ع),دعای سریع الاجابه امام علی (ع),دعای سریع الاجابه برای حاجت روایی از حضرت علی (ع),قویترین و مجرب ترین دعای سریع الاجابه از امام علی (ع),دعایی تضمینی و قوی و مجرب و سریع الاجابه برای طلب حاجت,دعای سریع الاجابه کارگشایی,طلسم تضمینی و سریع الاجابه

دعای سریع الاجابه و تضمینی – دعایی پرفضیلت و سریع الاجابه از امیرالمومنین علی (ع)

شیخ عباس قمی به روایت از حضرت امیرالمومنین(ع)، آورده است:

که مردی خدمت حضرت امیرالمؤمنین(ع) شکایت کرد از دیر شدن جواب دعایش فرمود چرا نمی خوانی دعای سریع الاجابه را پرسید که آن کدام دعا است فرمود بگو:

اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِاِسْمِکَ الْعَظیمِ الْأَعْظَمِ الْأجَلِّ الْأَکْرَمِ الْمَخْزُونِ الْمَکْنُونِ النُّورِ الْحَقِّ الْبُرْهانِ الْمُبینِ.

خدایا! من از تو درخواست می کنم به نام بزرگ اعظم، اجل اکرم و گرامی‌ات که مخزون و مستور است، آن نامی که نور و حق و برهان روشن است.

الَّذی هُوَ نُورٌ مَعَ نُورٍ وَ نُورٌ فی نُورٍ وَ نُورٌ عَلی کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ فَوْقَ کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ تُضیی ءُ بِهِ کُلُّ ظُلْمَهٍ وَ یُکْسَرُ بِهِ کُلُّ شِدَّهٍ وَ کُلُّ شَیْطانٍ مَریدٍ وَ کُلُّ جَبّارٍ.

آن نامی که نور است و با نور و از نور و نور در نور است، و نور است به روی هر نوری، روشنی است بالای هر نوری، نوریست که با او هر تاریکی روشن و شکسته شود. با آن شدتی و هر شیطان سرکشی . هر جبار با عنادی که قرار نگیرد.

عَنیدٍ لاتَقَرُّبِهِ اَرْضٌ وَ لایَقُومُ بِهِ سَماءٌ وَیَاْمَنُ بِهِ کُلُّ خائِفٍ وَیَبْطُلُ بِهِ سِحْرُ کُلِّ ساحِرٍ وَبَغْیُ کُلِّ باغ وَحَسَدُ کُلُّ حاسِدٍ وَیَتَصَدَّعُ.

با آن زمینی پایدار نماند به آن آسمانی و با آن هر خلاف و ترسویی در امان است و با آن جادوی هر جادو گری باطل شود، ظلم و حسد هر حسادت کننده ای به زحمت و سختی افتد.

لِعَظَمَتِهِ الْبَرُّوَ الْبَحْرُ وَیَسْتَقِلُّ بِهِ الْفُلْکُ وَ حَتّی حینَ یَتَکَلَّمُ بِهِ الْمَلَکُ فَلایَکُونُ لِلْمَوْجِ عَلَیْهِ سَبیلٌ وَ هُوَ اسْمُکَ الْأَعْظَمُ الْأَعْظَمُ الْأَجَلُّ الْأَجَلُّ النُّورُ الْأَکْبَرُ.

از عظمتش هر خشکی،دریا و مستقل و کشتی پایدار شود تا وقتی که فرشته با آن سخن گوید، پس در این هنگام موج دریا بر او راهی ندارد و آن نام اسم اعظم اجل و نور اکبر تو است.

الَّذی سَمَّیْتَ بِهِ نَفْسَکَ وَاسْتَوَیْتَ بِهِ عَلی عَرْشِکَ وَاَتَوَجَّهُ اِلَیْکَ بِمُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَ اَسْئَلُکَ بِکَ وبِهِمْ اَنْ تُصَلَّیَ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ اَنْ تَفْعَلَ بی کَذا وَکَذا.

آن نامی که خود را با آن نام گذاری کردی و بر عرشت قرار گرفتی، روی کنم به سوی تو به وسیله محمد و خاندانش. و از تو درخواست می کنم به خودت و به فرستادگانت میفرستم به حاجت اینکه..

سپس حاجت خود را طلب کنید.

**************************************************

تهیه و تنظیم : سایت هاروس (مرجع کامل ذکر و دعاهای مجرب قرآنی)

بیشتر بخوانید  دعایی برای کارگشایی و بازشدن گره از کارها و مشکلات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.