خانه / دعا / دعای سریع الاجابه گشایش در کارها

دعای سریع الاجابه گشایش در کارها

دعای سریع الاجابه گشایش در کارها

ضمن این که هر انسانی می تواند در زندگی خود تصمیم بگیرد و آینده اش را تعیین کند گاهی در این مسیر به مشکلات و موانعی برخورد می کند که از نظر او هیچ راه حلی برای رهایی وجود ندارد و نمی تواند خود را از سختی و گرفتاری نجات دهد. اما این پدیده به طور کامل اشتباه است.

همیشه به آینده و قدرت خدای متعال ایمان داشته باشید.

دعای سریع التاثیر و عظیم گشایش در امور

مرحوم شیخ کلینی و شیخ صدوق و دیگران به سندهای صحیح از امام صادق(علیه السلام) روایت کرده اند که: جبرئیل(علیه السلام) در زندان نزد حضرت یوسف(علیه السلام) آمد و به او گفت بعد از هر نماز 3 مرتبه بگو:

سُبْحانَ رَبِّکَ رَبِّ الْعِزَّةِ عَمّا یَصِفُونَ وَ سَلامٌ عَلَی الْمُرْسَلینَ وَ الْحَمْدُ لِلّهِ رَبِّ الْعالَمینَ پس سه مرتبه می گوئی: اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ وَ اجْعَلْ لی مِنْ اَمْری فَرَجا وَ مَخْرَجا وَ ارْزُقْنی مِنْ حَیْثُ اَحْتَسِبُ وَ مِنْ حَیْثُ لا اَحْتَسِبُ

منزّه است پروردگارت، پرودرگار عزّت، از آنچه مشرکان به او نسبت میدهند، و درود بر فرستادگان او و سپاس برای پروردگار جهانیان خدایا! درود فرست بر محمّد و خاندان محمّدخدایا قرار ده برایم گشایش و راه چاره ای و روزی ام ده از آن جا که گمان دارم و از آن جا که گمان ندارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *