خانه / دعای درمان بیماری / دعای شفای درد سینه – دعای درمان تب

دعای شفای درد سینه – دعای درمان تب

اگر می خواهید از بیماری های سخت درد در قفسه سینه و همین طور تب های شدید در امان بمانید پیشنهاد می کنیم که در این پست از سایت هاروس دعای شفای درد سینه – دعای درمان تب را حتما بیاموزید.

دعای شفای درد سینه - دعای درمان تب
دعای شفای درد سینه – دعای درمان تب

دعای شفای درد سینه – دعای درمان تب,دعای درمان بیماری,دعای درمان بیماری لاعلاج,دعای درمان بیماری چشم,دعای درمان بیماری پوستی,دعای درمان بیماری ناعلاج,دعای درمان بیماریها,دعا درمان بیماری,دعاي درمان بيماري,دعای درمان بیمار,دعای درمان بیماران

دعای شفای درد سینه – دعای درمان تب

جهت شفای درد سینه(2)«وَإِذْ قَتَلْتُمْ نَفْساً فَادّارَءْتُمْ فِیها وَاللَّهُ مُخْرِجٌ ما کُنْتُمْ تَکْتُمُونَ * فَقُلْنَا اضْرِبُوهُ بِبَعْضِها کَذلِکَ یُحْیِ اللَّهُ المَوْتی وَیُرِیکُمْ آیاتِهِ لَعَلَّکُمْ تَعْقِلُونَ»؛(3)

و (به یاد آورید) هنگامی را که فردی را به قتل رساندید؛ سپس درباره (قاتل) او به نزاع پرداختید؛ و خداوند آنچه را مخفی میداشتید، آشکار می سازد. سپس گفتیم: «قسمتی از گاو را به مقتول بزنید! (تا زنده شود، و قاتل را معرفی کند.) خداوند این گونه مردگان را زنده می کند؛ و آیات خود را به شما نشان می دهد؛ شاید اندیشه کنید!»

از امام عسکری علیه السلام برای تب رِبع(4) نقل شده است که این آیه را بنویسند و با خود حمل نماید: (5)

«یا نارُ کُونی بَرْداً وَسَلاماً عَلی اِبراهیمَ»؛(1)

ای آتش! بر ابراهیم سرد و سالم باش!

و دعای دیگر برای درمان خون دماغ

دعای شفای خون دماغ

برای قطع خون دماغ نقل شده که این آیه را بر پیشانی او بنویسد: (2)

«وَقیلَ یا اَرْضُ ابْلَعی مائَکِ وَیا سَماءُ اَقْلِعی وَغیضَ الْماءُ وَقُضِیَ اْلامْرُ وَاسْتَوَتْ عَلَی الْجُودیّ وَقیلَ بُعْداً لِلْقَوْمِ الظّالِمینَ»؛(3)

بیشتر بخوانید  خواص و آثار ذکر الله صمد برای شفا و درمان بیماری

و گفته شد: «ای زمین، آبت را فرو بر! و ای آسمان، خودداری کن! و آب فرو نشست و کار پایان یافت و (کشتی) بر (دامنه کوه) جودی، پهلو گرفت؛ و (در این هنگام،) گفته شد:» دور باد قوم ستمگر (از سعادت و نجات و رحمت خدا!)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.