خانه / دعای درمان بیخوابی / دعای شفای درد ها و بیماری های سخت مجرب

دعای شفای درد ها و بیماری های سخت مجرب

امروز می خواهیم به شما عزیزان دعای شفای درد ها و بیماری های سخت مجرب را شرح دهیم که سبب می شوند از سخت ترین بیماری ها و امراض در امان مانده و اگر درگیر درد چشم و دل هستید این دعا ها قطعا نتیجه می دهند، آن ها را بر اساس دستور بخوانید.

دعای شفای درد ها و بیماری های سخت مجرب
دعای شفای درد ها و بیماری های سخت مجرب

دعای شفای درد ها و بیماری های سخت مجرب,دعای دندان درد,دعای دندان درد اهل سنت,دعای دندان درد در مفاتیح الجنان,دعای دندان درد شدید,دعاي دندان درد,دعای دندان درد در مفاتیح,دعای دندان درد فوری,دعای دندان درد نی نی سایت,دعای دندان درد در بارداری,دعای دندان درد سریع الاثر

دعای شفای درد ها و بیماری های سخت مجرب

جهت رفع صداع(1)«إِنَّ اللَّهَ یُمْسِکُ السَّماواتِ وَالأَرْضَ أَنْ تَزُولا وَلَئِنْ زالَتا إِنْ أَمْسَکَهُما مِنْ أَحَدٍ مِنْ بَعْدِهِ إِنَّهُ کانَ حَلِیماً غَفُوراً»؛(2)

خداوند آسمان ها و زمین را نگاه می دارد تا از نظام خود منحرف نشوند؛ و هرگاه منحرف گردند، کسی جز او نمی تواند آن ها را نگاه دارد، او بردبار و غفور است!

 

ابوبصیر از درد دندان شکایت کرد، امام باقرعلیه السلام فرمود: دست بر موضع درد بگذار و سوره حمد و توحید را بخوان و بگو: (3)

«وَلَهُ ما سَکَنَ فِی اللَّیْلِ وَالنَّهارِ وَهُوَ السَّمِیعُ العَلِیمُ» «قُلْنا یا نارُ کُونِی بَرْداً وَسَلاماً عَلی إِبْراهِیمَ» «وَتَرَی الجِبالَ تَحْسَبُها جامِدَهً وَهِیَ تَمُرُّ مَرَّ السَّحابِ صُنْعَ اللَّهِ الَّذِی أَتْقَنَ کُلَّ شَیْ ءٍ إِنَّهُ خَبِیرٌ بِما تَفْعَلُونَ»؛(4)

و برای اوست آنچه در شب و روز قرار دارد؛ و او، شنوا و داناست. گفتیم: «ای آتش! بر ابراهیم سرد و سالم باش!» کوه ها را می بینی، و آن ها را ساکن و جامد می پنداری، در حالی که مانند ابر در حرکتند؛ این صنع و آفرینش خداوندی است که همه چیز را متقن آفریده؛ او از کارهایی که شما انجام می دهید مسلّماً آگاه است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *