خانه / دعا / دعای طلب آرامش برای مردگان در عصر جمعه پرخیر

دعای طلب آرامش برای مردگان در عصر جمعه پرخیر

دعای طلب آرامش برای مردگان در عصر جمعه پرخیر

در یکی دیگر از پست های سایت هاروس گره گشایی اسلامی می خوانیم که باعث می شود اگر می خواهید برای مردگان و درگذشتگان طلب آمرزش کنید، زود تر و تاثیرگذار تر به این نتیجه برسید، متن کامل دعای طلب آرامش برای مردگان در عصر جمعه پرخیر را در ادامه بخوانید.

دعای طلب آرامش برای مردگان در عصر جمعه پرخیر
دعای طلب آرامش برای مردگان در عصر جمعه پرخیر

دعای طلب آرامش برای مردگان در عصر جمعه پرخیر,دعای آمرزش گناهان,دعای آمرزش گناهان صوتی,دعای آمرزش مردگان,دعای آمرزش گناه,دعای آمرزش والدین,دعای آمرزش گناهان اموات,دعای آمرزش گناه کبیره,دعای آمرزش گناهان صحیفه سجادیه,دعای آمرزش گناهان مردگان,دعای آمرزش پدر مادر,دعای آمرزش میت,دعای آمرزش و توبه,دعای درگذشتگان

دعای طلب آرامش برای مردگان در عصر جمعه پرخیر

هر که این صلوات را هفت بار بخواند براى او به تعداد بندگان کار نیک ثبت کنند و عملش در آن روز مورد قبول واقع شود، ودر روز قیامت حاضر مى‏شود درحالى‏که بین دو چشم او نرو پروفروغى مى‏درخشد.

ودر اعمال روز عرفه صلواتى خواهد آمد که هرکس آنرا بخواند حضرت محمّد و آل محمّد «صلوات الله و سلامه علیهم» را خشنود سازد.

بعد از عصر هفتاد بار بگوید: استغفر الله ربّى و اتوب الیه [از خدا، پروردگارم آمرزش مى‏جویم و به سوى او مى‏پویم] تا حق تعالى گناهان وی را بیامرزد. بیست‏ونهم: صدر بار سوره «آنّا انزلناه» را بخواند.

روایت شده: ساعت‏ اجابت دعا، هنگامى است که نیمى از خورشید غروب کرده باشد، و نیمه دیگر آن در مغرب دیده شود. حضرت‏ فاطمه علیها السّلام در آن هنگام دعا مى‏کرد، بنابر این دعا در آن ساعت مستحب است.

و دعایى راکه از پیامبر صلى الله علیه و آله روایت شده‏ مستحب است در ساعت اجابت دعا بخواند. و آن دعا این است:

بیشتر بخوانید  دعایی مجرب برای افزایش عشق و علاقه بین دو شخص

سُبْحَآنَکَ لا إِلَهَ اِلّا أَنْتَ یَا حَنَّآنُ یَا مَنَّآنُ یَا بَدِیعَ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ یَا ذَا الْجَلالِ وَ الْإِکْرَامِ

پاک و منزّهى، پرستیده‏اى جز تو نیست، اى پرمهر اى بخشایشگر، اى پدیدآوردنده آسمانها و زمین، اى داراى بزرگى‏ و کرم

ودر ساعت آخر روز جمعه دعاى «سمات» راکه پس از این خواهد آمد بخواند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.