خانه / طلسم برای عزیز شدن / دعای عزیز شدن نزد همه تجربه شده پرخیر

دعای عزیز شدن نزد همه تجربه شده پرخیر

دعای عزیز شدن نزد همه تجربه شده پرخیر

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت هاروس قصد داریم به شما عزیزان گره گشای اسلامی شرح دهیم که باعث می شود اگر می خواهید عشق و محبت کسی را جلب کنید در این امر موفق تر باشید.

دعای عزیز شدن نزد همه تجربه شده پرخیر
دعای عزیز شدن نزد همه تجربه شده پرخیر

دعای عزیز شدن نزد همه تجربه شده پرخیر,دعای محبت زن وشوهر قوی,دعاي محبت زن وشوهر,دعا محبت زن وشوهر,دعای محبت زن شوهر,دعا محبت زن شوهر,دعای مهر محبت زن وشوهر,دعای محبت بین زن و شوهر,دعای مهرو محبت زن وشوهر

دعای عزیز شدن نزد همه تجربه شده پرخیر

از مرحوم شیخ بهایی نقل است:هر کس این اذکار را بخواند دعای او مستجاب می شود. اگر کسی این اسماء را بخواند، هر قدر نزد مردم بی ارزش و بی قدر باشد، محترم و مکرم می گردد و خدای تعالی چندان نعمت ظاهری و باطنی به او عنایت فرماید که از حساب آن عاجر می ماند:
ذکر عزیز شدن
عزیز شدن نزد دیگران
یا حمیدِی الفِعالِ ذَالمَنِّ عَلی جَمیعِ خَلْقِهِ بِلُطْفِهِ

*********************

هر کس که در نظر دارد محبت دیگران به او جلب شود شب جمعه دو رکعت نماز با حضور قلب کامل بخواند. در هر رکعت پس از حمد، آیه الکرسی را یکبار بخواند و سپس سوره اخلاص(قل هو الله احد) را یازده مرتبه بخواند. و به شیوه معمول نماز را ادامه دهد. بعد از سلام دادن نماز هفت مرتبه بگوید:

(یا مقلب القلوب والأبصار إقلب قلب فلان بمحبتى انک على کل شی قدیر). بجای کلمه فلان، اسم مطلوب را بگوید.

دعاي محبت بين دو نفر

بیشتر بخوانید  طلسم برای عزیز شدن سریع التاثیر و مجرب

در تحبیب مجرب ، بیاورد پنج عدد بیضه مرغ (تخم مرغ) و بر هر یک یکمرتبه سوره یاسین را بخواند و به هر مبین که برسد (هر دفعه که در قرائت سوره یاسین به کلمه مبین میرسد) به آن بیضه بدمد ، آن بیضه ها را بشکند و خاگینه کند و شیرینی داخل آن کند و بخورد هر که خواهد بدهد (به هر که خواهد بخوراند) که از محبت او دیوانه گردد. مجرب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.