خانه / دعا / دعای عظیم برای آرامش قبل از خواب سریع التاثیر و مجرب

دعای عظیم برای آرامش قبل از خواب سریع التاثیر و مجرب

دعای عظیم برای آرامش قبل از خواب سریع التاثیر و مجرب

امروز و در این پست قصد داریم به شما عزیزان دعای تجربه شده ای شرح دهیم که باعث شود به آرامش و حس خوبی در زندگی برسید، متن کامل دعای عظیم برای آرامش قبل از خواب سریع التاثیر و مجرب را به همین منظور بخوانید که انشالله عاقبت بخیر شوید و سختی های زندگی از شما دور شود.

دعای عظیم برای آرامش قبل از خواب سریع التاثیر و مجرب
دعای عظیم برای آرامش قبل از خواب سریع التاثیر و مجرب

دعای عظیم برای آرامش قبل از خواب سریع التاثیر و مجرب,دعای آرامش دل,دعای آرامش بچه,دعای آرامش قوی و عظیم,دعای آرامش پرخیر,دعای آرامش برای دوست,دعای آرامش در خانواده,دعای آرامش به انگلیسی,دعای آرامش مرده,دعای آرامش اعصاب,دعای آرامش شب اول قبر,دعای آرامش کودک در خواب,دعای آرامش ,دعای آرامش خواب,دعای آرامش قوی,دعای آرامش صوتی,دعای آرامش در بارداری,دعای آرامش قبل از خواب,دعای آرامش تجربه شده و عظیم,دعای آرامش سریع الاثر,دعای آرامش نوزاد در خواب

دعای عظیم برای آرامش قبل از خواب سریع التاثیر و مجرب

«اَلّلهُمَّ اِنّى اُشْهِدُكَ اَنَّكَ افْتَرَضْتَ عَلَىَّ طاعَةِ عَلِىّ بْنِ اَبى طالِبٍ وَ الْحَسَن وَالْحُسَینِ وَ عَلِىّ بْنِ الْحُسَینِ وَ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِىّ وَجَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ وَمُوسَى بْنِ جَعْفَرٍ وَعَلِىِّ بْنِ مُوسى وَمُحَمَّدِ بْنِ عَلِی وَعَلِىّ بْنِ مُحَمَّدٍ وَالْحَسَنِ بْنِ عَلِىِّ وَالْحُجَّةِ الْقائِمِ صَلَواتُ اللّهَ عَلَیهِ وَعَلَیهِمْ اَجْمَعینَ» ودر ان شب بمیرد داخل بهشت شود.

در روایت معبتر دیگر فرمود كه هركه در وقت خواب یازده مرتبه سوره «انا انزلناه» بخواند، حق تعالى یازده ملك بر او موكل گرداند، كه وی را شر شیطان حفظ كنند تا صبح .

 

شبی حضرت زهرا «س» رخت خواب خودرا پهن کرده بودو می خواست بخوابد که حضرت رسول «ص» بر وی وارد شد و فرمود: اي فاطمه، نخواب مگر این‌که چهار عمل به جا آوری:

 

اول ان که قرآن را ختم کنی، دوم این‌که پیامبران را شفیعان خود گردانی، سوم این‌که مؤمنین را از خود خوشنود کنی و چهارم این‌که حج و عمره به جا آوری.

 

حضرت این را فرمود و مشغول نماز شد. حضرت زهرا «س» صبر کرد تا نماز خودرا تمام کرد. سپس فرمودند: یا رسول الله به چهار چیز امر فرمودی که من دراین وقت، قدرت ندارم ان‌ها را انجام دهم. حضرت تبسم کرد و فرمود:

 

«هر گاه سه مرتبه قل هو الله احد بخوانی مثل ان است که ختم قرآن کردی و هر گاه صلوات بفرستی بر من و بر پیامبران قبل از من، در روز قیامت ما شفیعان تو خواهیم بود، و هر گاه برای مؤمنین استغفار کنی همه ی آنان از تو خشنود می شوند، و هر گاه بگویی «سبحان الله و الحمدالله و لا اله الا الله و الله اکبر»؛ مثل ان است که حج و عمره انجام دادی»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *