خانه / دعا / دعای عظیم برای رسیدن به معشوق پرخیر و عظیم

دعای عظیم برای رسیدن به معشوق پرخیر و عظیم

دعای عظیم برای رسیدن به معشوق پرخیر و عظیم

به شما عزیزان در این مطلب و یکی دیگر از پست ها و عناوین سایت هاروس گره گشای اسلامی و تجربه شده ای می آموزیم که سبب می شود راحت تر به عشق عمیق و واقعی خود برسید و از مشکلات کوچک و بزرگ نیز بهتر عبور کنید.

در واقع این دعا سبب می شود علاقه شخص مورد نظر نسبت به شما چند برابر شود.

دعای عظیم برای رسیدن به معشوق پرخیر و عظیم
دعای عظیم برای رسیدن به معشوق پرخیر و عظیم

دعای عظیم برای رسیدن به معشوق پرخیر و عظیم,دعای جلب محبت پدر شوهر,دعای جلب محبت پدر و مادر,دعا برای جلب محبت پدر و مادر,دعا برای جلب محبت پدر شوهر,دعا برای جلب محبت پدر,دعا برای جلب محبت پدر مادر,دعای جلب محبت دیگران به خود,دعای برای جلب محبت دیگران,دعا برای جلب محبت دیگران,دعا برای جلب محبت دیگران به خود,دعا جهت جلب محبت دیگران,دعا برا جلب محبت دیگران,دعای قوی برای جلب محبت دیگران,دعا براي جلب محبت ديگران,دعا جلب محبت دیگران

دعای عظیم برای رسیدن به معشوق پرخیر و عظیم

همانطور که گفته شد دعای رسیدن به معشوق فوری باید همراه با نماز خوانده شود. برای بهتر نتیجه گرفتن پس از هر بار خواندن این دعا یک بار صلوات بفرستید. 10 مرتبه تلاوت آن کافی است.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ اجْعَلْنَا مِمَّنْ یَعْتَصِمُ بِحَبْلِهِ، وَ یَأْوِی مِنَ الْمُتَشَابِهَاتِ إِلَی حِرْزِ مَعْقِلِهِ، وَ یَسْکُنُ فِی ظِلِّ جَنَاحِهِ، وَ یَهْتَدِی بِضَوْءِ صَبَاحِهِ، وَ یَقْتَدِی بِتَبَلُّجِ أَسْفَارِهِ، وَ یَسْتَصْبِحُ بِمِصْبَاحِهِ، وَ لَا یَلْتَمِسُ الْهُدَی فِی غَیْرِهِ.
بارخدایا بر محمد و آلش درود فرست، و ما را از آن کسانی قرار ده که به ریسمان محکم قرآن چنگ می زنند، و در امور شبهه انگیز به پناهگاه آیات این کتاب پناهنده می گردند، و در سایه بال رحمت آن سکنی می گزینند، و از نور صبحش راه می یابند، و از رخشندگی سپیده اش پیروی می نمایند، و از چراغش چراغ می افروزند، و از غیر آن هدایت نمی جویند.

بیشتر بخوانید  آثار و برکات سوره حمد برای رفع سر درد و چشم درد

اللَّهُمَّ وَ کَمَا نَصَبْتَ بِهِ مُحَمَّداً عَلَماً لِلدَّلَالَةِ عَلَیْکَ، وَ أَنْهَجْتَ بِآلِهِ سُبُلَ الرِّضَا إِلَیْکَ، فَصَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ اجْعَلِ الْقُرْآنَ وَسِیلَةً لَنَا إِلَی أَشْرَفِ مَنَازِلِ الْکَرَامَةِ، وَ سُلَّماً نَعْرُجُ فِیهِ إِلَی مَحَلِّ السَّلَامَةِ، وَ سَبَباً نُجْزَی بِهِ النَّجَاةَ فِی عَرْصَةِ الْقِیَامَةِ، وَ ذَرِیعَةً نَقْدَمُ بِهَا عَلَی نَعِیمِ دَارِ الْمُقَامَةِ.
بارالها همچنان که به سبب آن محمد را نشانه ای جهت هدایت به خود ساختی، و به آل آن جناب مسیر خشنودی خود را روشن نمودی، پس بر محمد و آلش درود فرست، و قرآن را برای ما وسیله رسیدن به والاترین منازل کرامت، و نردبان اوج گرفتن ما به محل سلامت، و سبب نجات یافتن ما در عرصه قیامت، و وسیله ورود ما بر نعمت های سرای اقامت بدی قرار ده.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ احْطُطْ بِالْقُرْآنِ عَنَّا ثِقْلَ الْأَوْزَارِ، وَ هَبْ لَنَا حُسْنَ شَمَائِلِ الْأَبْرَارِ، وَ اقْفُ بِنَا آثَارَ الَّذِینَ قَامُوا لَکَ بِهِ آنَاءَ اللَّیْلِ وَ أَطْرَافَ النَّهَارِ حَتَّی تُطَهِّرَنَا مِنْ کُلِّ دَنَسٍ بِتَطْهِیرِهِ، وَ تَقْفُوَ بِنَا آثَارَ الَّذِینَ اسْتَضَاءُوا بِنُورِهِ، وَ لَمْ یُلْهِهِمُ الْأَمَلُ عَنِ الْعَمَلِ فَیَقْطَعَهُمْ بِخُدَعِ غُرُورِهِ.
بار الها بر محمد و آلش درود فرست، و به سبب قرآن سنگینی گناهان را از دوش ما بیفکن، و خوی خوشِ نیکان را به ما عنایت فرما، و ما را پیرو آثار کسانی قرار ده که در دل شب و اطراف روز به تلاوت و عمل به قرآن بپا خاسته اند، تا به وسیله پاک کنندگی آن ما را از هر آلودگی پاک سازی، و به دنبال کسانی راه بیندازی که به نور قرآن روشنی جسته اند، و آرزوهای دور و دراز آنان را از عبادت باز نداشته که به فریب نیرنگ هایش آنان را از میان بردارد.

بیشتر بخوانید  دعایی برای جلب مهر و محبت و بی تابی و جلب فوری معشوق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.