خانه / دعا / دعای عظیم برای کسب رزق و روزی تجربه شده پرخیر

دعای عظیم برای کسب رزق و روزی تجربه شده پرخیر

دعای عظیم برای کسب رزق و روزی تجربه شده پرخیر

امروز دعایی می خوانیم که باعث می شود زود تر به رزق روزی و برکت در زندگی خود برسید، ضمن این که اگر درگیر مشکلات و سختی های زیادی در زندگی خود هستید و احساس می کنید ممکن است کسب روزی در روزگار حال حاضر به سختی انجام می شود و تلاش های شما بی نتیجه است، دعای عظیم برای کسب رزق و روزی تجربه شده پرخیر را مرتبا بخوانید که انشالله نتیجه می گیرید.

دعای عظیم برای کسب رزق و روزی تجربه شده پرخیر
دعای عظیم برای کسب رزق و روزی تجربه شده پرخیر

دعای عظیم برای کسب رزق و روزی تجربه شده پرخیر,دعای روزی زیاد,دعای روز یکشنبه,دعای روزی رسان,دعای روزی مغازه,دعای روزی ایت الله بهجت,دعای روزی امام جواد,دعای روزی از غیب,دعای روزی برکت,دعای روزی جمعه,دعای روزی خانه,دعای روزی و برکت,دعای روزی صوتی,دعای روزی و ثروت,دعای روزی کار,دعای روزی خوب,دعای روزی سریع التاثیر و تجربه شده,دعای روزی شنبه,دعای روزی توسل به امام جواد,دعای روزی سریع,دعای روزی بعد نماز صبح,دعای تجربه شده و عظیم برای کسب روزی پرخیر و عظیم,دعای مجرب کسب رزق,

دعای عظیم برای کسب رزق و روزی تجربه شده پرخیر

برای افزایش رزق و روزی و برکت مال مجرب است. همچنین برای سایر حاجتهای مهم نیز کاربرد دارد. نظر بر این است که بهتر است دعای ذیل را روزی هفت بار به مدت چهل روز بخواند.

منقول از کتاب مُجْتَنى، تصنیف سیّد بن طاوس(ره) :

اَللَّهُمَّ اِنَّ ذُنُوبى لَمْ یَبْقَ لَها اِلاَّ رَجآءُ عَفْوِکَ وَ قَدْ قَدَّمْتُ آلَهَ الْحِرْمانِ بَیْنَ یَدَىَّ فَاَنَا اَسْئَلُکَ ما لا اَسْتَحِقُّهُ وَ اَدْعُوکَ مالا اَسْتَوجِبُهُ وَ اَتَضَرَّعُ اِلَیْکَ بِما لااَسْتَاْهِلُهُ وَ لَمْ یَخْفَ عَلَیْکَ حالى وَ اِنْ خَفِىَ عَلىَ النَّاسِ کُنْهُ مَعْرِفَهِ اَمْرى اَللَّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقى فِى السَّماءِ فَاَهْبِطْهُ وَ اِنْ کانَ فِى الْأَرْضِ فَاَظْهِرْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وَ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ بارِکْ لى فیهِ.

بیشتر بخوانید  روش خواندن نماز شب عید فطر و دعای بعد از نماز مجرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.