خانه / دعای مهر و محبت / دعای عظیم تجربه شده برای زیاد شدن علاقه زوجین

دعای عظیم تجربه شده برای زیاد شدن علاقه زوجین

دعای عظیم تجربه شده برای زیاد شدن علاقه زوجین

در صورتی که می خواهید با خواندن دعایی میزان علاقه دو نفر در کنار یکدیگر را چند برابر کنیم به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که حتما دعای عظیم تجربه شده برای زیاد شدن علاقه زوجین را بخوانید. این دعا سبب می شود به حاجت خواسته و نیاز خود برسید، از سختی ها و گرفتاری ها عبور کنید و زندگی تان نیز دگرگون شود. در واقع اگر مقصود خودتان هستید این دعا باعث رسیدن به حاجت حلال می شود.

دعای عظیم تجربه شده برای زیاد شدن علاقه زوجین
دعای عظیم تجربه شده برای زیاد شدن علاقه زوجین

دعای عظیم تجربه شده برای زیاد شدن علاقه زوجین,دعای جلب محبت شوهر,دعای جلب محبت همسر,دعای جلب محبت از راه دور,دعای جلب محبت دیگران,دعای جلب محبت عظیم با اثر تضمینی,دعای جلب محبت دختر,دعای جلب محبت سوزاندنی,دعای جلب محبت معشوق,دعای جلب محبت پسر,دعای جلب محبت خوراکی,دعای جلب محبت پدر شوهر,دعای جلب محبت پدر,دعای جلب محبت فوری,دعای جلب محبت در مفاتیح,دعای جلب محبت فرزند,دعای جلب محبت پسر از راه دور,دعای جلب محبت سریع,دعای جلب محبت دختر از راه دور,دعای جلب محبت شوهر به زن,دعای جلب محبت با نمک,دعای جلب عشق تجربه شده پرخیر

دعای عظیم تجربه شده برای زیاد شدن علاقه زوجین

برای نتیجه بهتر این دعا را از حفظ بخوانید.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ عَبْدِکَ وَ رَسُولِکَ کَمَا بَلَّغَ رِسَالَتَکَ، وَ صَدَعَ بِأَمْرِکَ، وَ نَصَحَ لِعِبَادِکَ. اللَّهُمَّ اجْعَلْ نَبِیَّنَا- صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلَی آلِهِ- یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَقْرَبَ الْنَّبِیِّینَ مِنْکَ مَجْلِساً، وَ أَمْکَنَهُمْ مِنْکَ شَفَاعَةً، وَ أَجَلَّهُمْ عِنْدَکَ قَدْراً، وَ أَوْجَهَهُمْ عِنْدَکَ جَاهاً.
بار الها بر محمد بنده و پیامبرت درود فرست همچنان که پیام تو را رساند، و دستور و فرمانت را آشکار ساخت، و خیرخواه بندگانت بود. بارالها پیامبر ما را – که صلواتت بر او و آلش باد – در عرصه قیامت مقرّب ترین پیامبران در محضرت قرار ده، و قدرتش را از نزد خودت بر شفاعت از همه بیشتر کن، و مقام و منزلتش را نزدت والاترین، و مکانتش را آبرومندترین قرارده.

بیشتر بخوانید  دعای سریع التاثیر و مجرب برای جلب محبت و ایجاد عشق و علاقه

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ شَرِّفْ بُنْیَانَهُ، وَ عَظِّمْ بُرْهَانَهُ، وَ ثَقِّلْ مِیزَانَهُ، وَ تَقَبَّلْ شَفَاعَتَهُ، وَ قَرِّبْ وَسِیلَتَهُ، وَ بَیِّضْ وَجْهَهُ، وَ أَتِمَّ نُورَهُ، وَ ارْفَعْ دَرَجَتَهُ وَ أَحْیِنَا عَلَی سُنَّتِهِ، وَ تَوَفَّنَا عَلَی مِلَّتِهِ وَ خُذْ بِنَا مِنْهَاجَهُ، وَ اسْلُکْ بِنَا سَبِیلَهُ، وَ اجْعَلْنَا مِنْ أَهْلِ طَاعَتِهِ، وَ احْشُرْنَا فِی زُمْرَتِهِ، وَ أَوْرِدْنَا حَوْضَهُ، وَ اسْقِنَا بِکَأْسِهِ وَ صَلِّ اللَّهُمَّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، صَلَاةً تُبَلِّغُهُ بِهَا أَفْضَلَ مَا یَأْمُلُ مِنْ خَیْرِکَ وَ فَضْلِکَ وَ کَرَامَتِکَ، إِنَّکَ ذُو رَحْمَةٍ وَاسِعَةٍ، وَ فَضْلٍ کَرِیمٍ.
بارالها بر محمد و آلش درود فرست، و بنیادش را والایی ده، و برهانش را بلند و قوی ساز، و میزانش را سنگین کن، و شفاعتش را بپذیر، و وسیله اش را نزدیک کن، و رویش را سپید، و نورش را کامل، و درجه اش را بلند ساز، و ما را بر سنّت او زنده بدار، و بر آیین او بمیران، و رهسپار راه او گردان، و پیماینده طریق واضح او ساز، و از مطیعان او قرار ده، و در زمره او محشور فرما، و به حوض او وارد کن، و از جامش سیرابمان گردان. و الها بر محمد و آلش درود فرست، چنان درودی که به سبب آن او را به بهترین خیر و فضل و کرامت خود که از تو توقع دارد برسانی، همانا – که تو صاحب رحمت واسعه و فضل کریم هستی.

اللَّهُمَّ اجْزِهِ بِمَا بَلَّغَ مِنْ رِسَالاتِکَ، وَ أَدَّی مِنْ آیَاتِکَ، وَ نَصَحَ لِعِبَادِکَ، وَ جَاهَدَ فِی سَبِیلِکَ، أَفْضَلَ مَا جَزَیْتَ أَحَداً مِنْ مَلَائِکَتِکَ الْمُقَرَّبِینَ، وَ أَنْبِیَائِکَ الْمُرْسَلِینَ الْمُصْطَفَیْنَ، وَ السَّلَامُ عَلَیْهِ وَ عَلَی آلِهِ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ.
الها به مزد رساندن پیام هایت، و آگاه کردن مردم به آیاتت، و صلاح اندیشی بندگانت، و جهاد در راهت، بهترین پاداشی را که به هر یک از فرشتگان مقرّب خود، و فرستادگان برگزیده ات داده ای به او عنایت کن، و درود و رحمت و برکات حق بر او و بر خاندان پاک و پاکیزه اش باد.

بیشتر بخوانید  دعای حل اختلاف زوجین - دعای حل دشمنی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.