خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای عظیم جامع با اثر مجرب بر زندگی تضمینی

دعای عظیم جامع با اثر مجرب بر زندگی تضمینی

دعای عظیم جامع با اثر مجرب بر زندگی تضمینی

دعای پر خیر و سریع الاثری می آموزیم که راهگشای تمام سختی ها و بلاها می باشد و می تواند موجب شود شما از قعر تاریکی ها به سمت روشنایی ها و خوشی ها حرکت کنید، این دعا سبب خوبی ها می شود و شر شیطان رجیم را دور خواهد کرد و موفقیت های بیش از پیش را به ارمغان می آورد. پس دعای عظیم جامع با اثر مجرب بر زندگی تضمینی را بخوانید.

دعای عظیم جامع با اثر مجرب بر زندگی تضمینی
دعای عظیم جامع با اثر مجرب بر زندگی تضمینی

دعای عظیم جامع با اثر مجرب بر زندگی تضمینی,دعای جامعه کبیره,دعای جامعه کبیره صوتی,دعای جامع امیرالمومنین,دعای جامع امام رضا,دعای جامعه صغیره,دعای جامعه الکبیره,دعای جامعه کبیره میرداماد,دعای جامعه کبیره سماواتی,دعای جامع درمان,دعای جامعه کبیره چیست,دعای جامع امام علی,دعای جامعه کبیره متن,دعای جامعه کبیره دانلود,دعای جامع الجوامع,دعای جامع پیامبر,دعای جامعه کبیره صوتی تصویری,دعای جامعه برای سرفه,دعای جامع حضرت علی,دعای جامعه کبیره سلحشور,دعای جامع حوائج دنیا و آخرت,

دعای عظیم جامع با اثر مجرب بر زندگی تضمینی

این دعای پر خیر و سریع الاثر را برای رهایی از مشکلات و سختی های پیش و روی زندگی خود بخوانید که انشالله راهگشا خواهد بود و سختی ها نیز حل می شوند. پس همواره الله متعال را سپاس گویید برای هر چیزی که در زندگی خود دارید و ندارید و یا این که در آینده بدست می آورید و موفقیت هایی را کسب می کنید.

اللهم ربنا و رب کل شی ء، منزل التوراه و الانجیل و الفرقان، فالق الحب و النوی، أعوذ بک من شر کل دابه أنت آخذ بناصیتها.
انت الاول فلیس قبلک شی ء، و أنت الاخر فلیس بعدک شی ء، و أنت الظاهر فلیس فوقک شی ء، و أنت الباطن فلیس دونک شی ء، صلی علی محمد و علی أهل بیته علیه و علیهم السلام و اقض عنی الدین و اغننی من الفقر و یسرلی کل الامر، یا أرحم الراحمین.

بیشتر بخوانید  دعای مجرب برای غنی شدن - دعای توانگری و ثروت و رفع فقر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.