خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای عظیم حضرت آدم علیه السلام برای تنگی و سختی

دعای عظیم حضرت آدم علیه السلام برای تنگی و سختی

دعای عظیم حضرت آدم علیه السلام برای تنگی و سختی

امروز و در این مطلب از سایت هاروس به شما عزیزان دعایی پر خیر و سریع الاثر می آموزیم که می تواند سبب راهگشایی از تمام سختی ها، گرفتاری ها، مشکلات و پلیدی ها شود و اگر فکر می کنید که ممکن است در مسیر زندگی خود با گرفتاری ها و بلا های زیادی روبرو شوید دعای عظیم حضرت آدم علیه السلام برای تنگی و سختی را از یاد نبرید.

دعای عظیم حضرت آدم علیه السلام برای تنگی و سختی
دعای عظیم حضرت آدم علیه السلام برای تنگی و سختی

دعای عظیم حضرت آدم علیه السلام برای تنگی و سختی,دعای دفع بلا در ماه صفر,دعای دفع بلا و بیماری,دعای دفع بلا صوتی,دعای دفع بلا در مفاتیح,دعای دفع بلای هوو,دعای دفع بلای خواب بد,دعای دفع بلای زلزله,دعای دفع بلایای طبیعی,دعای دفع بلا از فرزند,دعای دفع بلا و دشمن,دعای دفع بلا و مریضی,دعای دفع بلا از مسافر,دعای دفع بلا از خانه,دعای دفع بلای اول ماه صفر,دعای دفع بلاء,دعای دفع بلا از پدر و مادر,دعای دفع بلا از کودک,دعای دفع بلا در مسافرت,دعای دفع بلا از امام صادق,

دعای عظیم حضرت آدم علیه السلام برای تنگی و سختی

یا رباه یا رباه یا رباه! لایرد غضبک الا حلمک و لاینجی من عقوبتک الا التضرع الیک. حاجتی التی ان اعطیتنیها لم یضرنی ما حرمتنی و ان حرمتنیها لم ینفعنی ما اعطیتنی.
اللهم انی أسألک الفوز بالجنه و أعوذ بک من النار، یا ذالعرش الشامخ المنیف یا ذاالجلال و الاکرام الباذخ العظیم، یا ذالملک الفاخر القدیم، یا اله العالمین، یا صریخ المستصرخین، و یا منزولاً به کل حاجه. ان کنت قد رضیت عنی فازدد عنی رضی (منک)(696) و قربنی منک زلفی، و الا تکن رضیت عنی فبحق محمد و آله و بفضلک علیهم لما رضیت عنی، انک أنت التواب الرحیم.

بیشتر بخوانید  دعای آمرزش گناهان و رهایی از بلا ها و سختی ها

امام صادق علیه السلام فرمود: این دعایی است که آدم از پروردگارش دریافت و خداوند بدو باز نگریست و فرمود: آدما! مرا به محمد صلی الله علیه و آله و سلم – که ندیدی اش – سوگند دادی؟! پاسخ داد: دیدم بر عرش تو نوشته است: لا اله الا الله؛ محمد رسول الله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.