خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای عظیم طلب بخشش گناهان و خطا های انسان

دعای عظیم طلب بخشش گناهان و خطا های انسان

دعای عظیم طلب بخشش گناهان و خطا های انسان

زندگی روزمره انسان ها پر از خطرات و گناهانی است که اگر به درستی از سد آن ها گذر نکنند قطعا گرفتار اتفاقات بدتری خواهند شد که ممکن است راه برگشتی وجود نداشته باشد، همیشه راز و نیاز با خداوند متعال بهترین اتفاق برای هر شخصی خواهد بود و این که بخواهد از بدی ها و مشکلات گذر کند در کم ترین زمان رخ می دهد؛ به همین منظور و کمک به بندگان خدا ما دعای عظیم طلب بخشش گناهان و خطا های انسان را می آموزیم.

دعای عظیم طلب بخشش گناهان و خطا های انسان
دعای عظیم طلب بخشش گناهان و خطا های انسان

دعای عظیم طلب بخشش گناهان و خطا های انسان,دعای آمرزش گناهان,دعای آمرزش گناه کبیره,دعای آمرزش گناهان صوتی,دعای آمرزش والدین,دعای آمرزش مردگان,دعای آمرزش مرده,دعای آمرزش گناهان مردگان,دعای آمرزش چهل گناه کبیره,دعای آمرزش تمام گناهان,دعای آمرزش میت,دعای آمرزش برای مردگان,دعای آمرزش برای مرده,دعای آمرزش مادر,دعای آمرزش گناهان بزرگ,دعای آمرزش و توبه

دعای عظیم طلب بخشش گناهان و خطا های انسان

اللهم ان الرجاء لسعه رحمتک انطقنی باستقالتک و الامل لأناتک و رفقک شجعنی علی طلب امانک و عفوک. و لی یا رب ذنوب قد واجهتها اوجه الانتقام و خطایا قد لا حظتها اعین الاصطلام، و استوجبت بها علی عدلک الیم العذاب و استحققت باجتراحها مبیر العقاب، و خفت تعویقها لاجابتی و ردها ایای عن قضاء حاجتی بابطالها(523) لطبتی و قطعها لاسباب رغبتی، من اجل ما قد انقض ظهری من ثقلها و بهظنی من الاستقلال بحملها.
ثم تراجعت رب الی حلمک عن الخاطئین و عفوک عن المذنبین و رحمتک للعاصین(5244)، فأقبلت بثقتی متوکلاً علیک، طارحاً نفسی بین یدیک، شاکیاً بثی الیک، سائلاً ما لا أستوجبه(525) من تفریج الهم و لا أستحقه من تنفیس الغم(526)، مستقیلاً لک ایای(527)، واثقاً مولای بک.
اللهم فامنن علی بالفرج و تطول علی بسهوله المخرج(528)، و ادللنی برأفتک علی سمت المنهج، و ازلقنی(5299) بقدرتک عن الطریق الاعوج، و خلصنی من سجن الکرب باقالتک، و اطلق أسری برحمتک، و طل(530) علی برضوانک و جد علی باحسانک.
و أقلنی عثرتی(5311) و فرج کربتی و أرحم عبرتی و لا تحجب دعوتی، و اشدد بالاقاله أزری و قو بها ظهری و اصلح بها امری و اطل بها عمری، و ارحمنی یوم حشری و وقت نشری، انک جواد کریم عفور رحیم.(532)

بیشتر بخوانید  دعای جامع امام باقر علیه السلام برای تمامی حاجات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.