خانه / دعا / دعای عظیم و تجربه شده برای آشتی دو شخص سریع الاثر

دعای عظیم و تجربه شده برای آشتی دو شخص سریع الاثر

دعای عظیم و تجربه شده برای آشتی دو شخص سریع الاثر

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت هاروس به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و اسلامی شرح می دهیم که سبب زیاد شدن علاقه، جلب محبت و همین طور رفع اختلاف میان دو نفر می شود، متن کامل دعای عظیم و تجربه شده برای آشتی دو شخص سریع الاثر را در ادامه بخوانید که با لطف الله بزرگ و بخشنده باعث گرفتن نتیجه می شود.

دعای عظیم و تجربه شده برای آشتی دو شخص سریع الاثر
دعای عظیم و تجربه شده برای آشتی دو شخص سریع الاثر

دعای عظیم و تجربه شده برای آشتی دو شخص سریع الاثر,دعای رفع اختلاف زن و شوهر,دعاي رفع اختلاف زن و شوهر,دعایی برای رفع اختلاف زن و شوهر,دعای رفع اختلاف بین زن و شوهر,دعا برای رفع اختلاف زن و شوهر,دعا برای رفع اختلاف بین زن و شوهر,دعا جهت رفع اختلاف بین زن و شوهر,دعای برای رفع اختلاف زن و شوهر,دعا برای رفع اختلافات زن و شوهر,دعای رفع اختلاف,دعای رفع اختلاف خانوادگی,دعای رفع اختلافات خانوادگی,دعای رفع اختلاف بین دو نفر,دعای رفع اختلافات,دعا برای رفع اختلافات خانوادگی,

دعای عظیم و تجربه شده برای آشتی دو شخص سریع الاثر

برای زیاد شدن عشق و محبت فرد مورد نظرش ، آیه شریفه ذیل را هفت مرتبه بر یک خوردنی شیرین بخواند و آنرا به فرد مطلوب بخوراند . محبتش بسیار زیاد خواهد شد. ولَقَدْ فَتَنَّا سُلَیْمَانَ وَأَلْقَیْنَا عَلَى کُرْسِیِّهِ جَسَدًا ثُمَّ أَنَابَ ﴿سوره مبارکه ص آیه شریفه ۳۴﴾ ترجمه : و قطعا سلیمان را آزمودیم و بر تخت او جسدى بیفکندیم پس به توبه باز آمد .

 

برای استجابت دعا و دوستی خلایق و بستن بدگویی و زبان دشمنان در مدت چهل روز هر روز 1333 مرتبه و اگر نتواند 666 مرتبه و اگر نتواند 66 مرتبه بخواند :

يس وَالْقُرْآنِ الْحَكِيمِ

ص وَالْقُرْآنِ ذِي الذِّكْرِ

ق وَالْقُرْآنِ الْمَجِيدِ

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

 

حرف اول اسم شخص را که می خواهی تصرف و تسخیر کنی پیدا کن و با اسم آن حروف یکصد بار آنرا قرائت کن مثلا اگر نام شخص محمد بود حرف م را پیدا کن و زیر آن یا باری قید شده و یکصد بار بگو : یا باری یا مالک سخرلی قلب محمد الی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *