خانه / دعا / دعای عظیم و تجربه شده برای تقویت حافظه و ذهن پرخیر

دعای عظیم و تجربه شده برای تقویت حافظه و ذهن پرخیر

دعای عظیم و تجربه شده برای تقویت حافظه و ذهن پرخیر

امروز و در این پست به شما عزیزان دعایی می آموزیم که باعث تقویت ذهن حافظه و رهایی از تلخی ها و مشکلات می شود، متن کامل دعای عظیم و تجربه شده برای تقویت حافظه و ذهن پرخیر را از سایت هاروس بخوانید که انشالله نتیجه می گیرید.

دعای عظیم و تجربه شده برای تقویت حافظه و ذهن پرخیر
دعای عظیم و تجربه شده برای تقویت حافظه و ذهن پرخیر

دعای عظیم و تجربه شده برای تقویت حافظه و ذهن پرخیر,دعای حافظه با ترجمه,دعای حافظه قوی,دعای حافظه بعد از نماز,دعای حافظه در مفاتیح,دعای حافظه و مطالعه,دعای حافظه از پیامبر,دعای حافظه بهجت,دعای حافظه بعد از نماز صبح,دعای حافظه مفاتیح,دعای حافظه با معنی,دعای حافظه بعد نماز,دعا حافظه,دعاهای حافظه,دعای تقویت حافظه,دعای تقویت حافظه برای درس خواندن,دعای افزایش حافظه و تمرکز,دعای تقویت حافظه اهل سنت,دعای حاجت,دعای حاجت صوتی,دعای حاجت مهم,دعای حاجت امام رضا,دعای حاجت اهل سنت,دعای حاجت در ماه شعبان,دعای حاجت شب جمعه,دعای حاجت در ماه رجب,دعای حاجت زیر باران,دعای حاجت گرفتن,دعای حاجت ماه رمضان,دعای حاجت

دعای عظیم و تجربه شده برای تقویت حافظه و ذهن پرخیر

از پيامبر اكرم صلی‌الله‌علیه‌وآله روايت شده كه به اميرالمؤمنين علیه‌السلام فرمود: هر گاه خواستى هر چه را كه مى‏‌شنوى و مى‏‌خوانى حفظ كنى، اين دعا را در تعقيب تمام نمازها بخوان:

سُبْحَانَ‏ مَنْ‏ لَا يَعْتَدِي‏ عَلَى‏ أَهْلِ‏ مَمْلَكَتِهِ‏، سُبْحَانَ‏ مَنْ‏ لَا يَأْخُذُ أَهْلَ الْأَرْضِ بِأَلْوَانِ الْعَذَابِ، سُبْحَانَ الرَّءُوفِ الرَّحِيمِ، اللَّهُمَّ اجْعَلْ لِي فِي قَلْبِي نُورًا وَ بَصَرًا وَ فَهْمًا وَ عِلْمًا، إِنَّكَ عَلى‏ كُلِّ شَيْ‏ءٍ قَدِيرٌ‏.

منزه است پادشاهى که بر زیردستانش ستم نمی‌کند. منزه است خدایى که اهل زمین را به عذاب‌هاى رنگارنگ گرفتار نمی‌کند. منزه است آن خداى بنده‌نواز مهربان. خدایا قرار ده در دلم نور و بینایى و فهم و دانش، مسلماً تو بر هر چیز توانایى.

بیشتر بخوانید  دعای رهایی از سختی ها و باز شدن کار بسته

آیت‌الله بهجت قدس‌سره  توجه ویژه‌ای به این دعا داشتند و به کسانی که برای افزایش حافظه از ایشان درخواست دعا و ذکر داشتند این دعا را پس از هر نماز توصیه می‌کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.