خانه / دعا و ذکر مجرب / دعای عظیم و تضمینی آسان شدن مرگ

دعای عظیم و تضمینی آسان شدن مرگ

دعای عظیم و تضمینی آسان شدن مرگ

هر انسانی در یک روز مشخص جان خود را از دست می دهد و این برای همه رخ می دهد و قطعا می دانیم که در دین اسلام مرگ و پس از آن آداب خاص خود را دارد، افراد می توانند برای آرامش مردگان و اموات خود دعا و فاتحه خوانده و یا این که با کمک به دیگران برای او طلب آمرزش کنند.

دعای عظیم و تضمینی آسان شدن مرگ نیز بعد از نماز خوانده می شود که برای مرگ راحت است و برای آسان شدن قبض روح نیز می توان این دعا را فرا گرفت و خواند.

قطعا هر چقدر که به آینده و دنیای دیگر فکر کنیم مرگ برای ما آسان تر خواهد بود. قطعا این دعا راهگشا ترین است و می تواند انسان ها را در چنین لحظه ی سختی یاری کند.

دعای عظیم و تضمینی آسان شدن مرگ
دعای عظیم و تضمینی آسان شدن مرگ

دعای عظیم و تضمینی آسان شدن مرگ,دعا برای قبض روح آسان,دعای مرگ آسان,دعای آسانی قبض روح,دعا جهت آسانی قبض روح تضمینی و مجرب,دعا و ذکر بعد از نماز برای آسان شدن مرگ,دعا های قوی جهت آسان شدن مرگ,دعای مجرب آسان شدن قبض روح,ادعیه تضمینی جهت قبض روح آسان تر,دعا های آسان شدن مرگ و قبض روح,دعای قوی راحت شدن قبض روح,دعای قبض روح آسان بعد از نماز,دعای آسان شدن قبض بعد از هر نماز,دعایی جهت آسانی قبض روح,دعایی جهت راحت بودن مرگ,ذکر و دعای عظیم و قو آسان شدن قبض روح,

دعای عظیم و تضمینی آسان شدن مرگ

این دعا بعد از هر نماز خوانده شود:

بیشتر بخوانید  دعای افزایش خیر و برکت - دعای برکت دخل مغازه تضمینی

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمَ

اَللّهُمَّ یا مالِکَ الْمَوْتِ طَیِّبْنی لِلْموتِ وَ اَصْلِحْنی قَبْلَ الْمَوْتِ وَ ارْحَمْنی عِنْدَ الْمَوْتِ وَ هَوّنْ عَلَیَّ سَکَراتِ الْمَوْتِ وَ لا تُعَذِّبْنی بَعْد الْمَوْتِ وَ ارْضِنِی اِلی مَلَکَ الْمَوْتِ یا فاطِرَ السَّمواتِ وَ الْارْضِ اَنْتَ وَلِیَّی فِی الدُّنْیا وَ الاخِرَهِ توفَنی مُسْلِماً وَ اَلْحِقْنی بِالصّالِحینَ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.